Wyszukiwarka

Najczęściej zadawane pytania. Klient wpisując swoje pytanie, otrzyma odpowiedź. Nie musin przeszukiwać długiej listy z dotychczas zadawanymi pytaniami.
Odwiedź nas na Facebooku

Czy dostęp do informacji na stronie jest przejrzysty i intuicyjny?

Przejrzystość informacji na stronie


Zapraszamy do wyrażenia opinii na temat naszej działalnosci

Zobacz wyniki ostatniej sondy

Oceń nas
Napisz do nas

 

Zamknij
Skip to Content
Zielona Linia - Strona główna
Zielona Linia - Strona główna
Szukaj
ZALOGUJ
ZAREJESTRUJ
CZAT
KONTAKT
KONTRAST
  • Praca i firma
    • Akcja Rekrutacja
    • Kreator CV
    • Własna firma
    • Kodeks pracy
    • Ogłoszenia o pracy i szkolenia
    • Autoposzukiwacz ogłoszeń
  • Urząd pracy
    • Rejestracja w urzędzie pracy
    • Szkolenia z urzędu pracy
    • Dofinansowanie zatrudnienia
    • Zasiłek i inne świadczenia
  • Pracodawca
    • Dofinansowanie zatrudnienia
    • Zatrudnianie osób niepełnosprawnych
    • Zatrudnianie cudzoziemców
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Wyszukiwarka pracowników
  • Aktualności
    • Rynek pracy na co dzień
    • Rynek pracy w prawie
    • Rynek pracy w mediach
    • Raporty i wywiady
    • Informacje z regionu
    • Archiwum wiadomości
    • Poradniki video
    • Poradniki do pobrania
  • O nas
    • Organizator Centrum
    • Partnerzy serwisu ZL
    • O Portalu Zielona Linia
    • Usługi Zielonej Linii
    • Współpracuj z nami
    • Sewisy współpracujące
    • Centrum prasowe

Aplikacja Moja Praca

Aplikacja Moja Praca

lento

KSIĘGOWA / PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY DS. PFRON

Galicyjska Fundacja Wsparcie, Integracja, Rozwój
Print Back

GŁÓWNE INFORMACJE:

Dokument
Nr ewidencyjny:
84554230
Branza
Branża:
Szkolenia/Edukacja
Pieniadze
Zarobki:
-
Lokalizacja
Lokalizacja:
Polska, małopolskie, Kraków
Zegar
Ważne do:
2025-06-25
Dokument
Rodzaj umowy:
umowa o pracę

Dodatkowe informacje:

Prezes Zarządu
Galicyjskiej Fundacji „ Wsparcie, Integracja, Rozwój”
poszukuje pracownika na umowę o pracę
- księgowa / pracownik administracyjny ds. PFRON
Wymagania niezbędne:
1) posiadanie obywatelstwa polskiego,
2) znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks Postępowania administracyjnego,
3) znajomość ustawy o rachunkowości z dnia 29.09.1994 r. z późn. zmianami,
4) znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
5) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
6) wykształcenie wyższe / średnie (ekonomia, finanse, administracja publiczna i inne pokrewne),
7) staż pracy co najmniej 1 rok,
8) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
9) nieposzlakowana opinia, mile widziane referencje,
10) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe:
1) bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz poczty elektronicznej,
2) umiejętność interpretacji przepisów prawa oraz ich praktycznego zastosowania,
3) kreatywność oraz umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
4) komunikatywność,
5) umiejętność pracy z klientem,
6) umiejętność pracy w zespole,
7) wysoka kultura osobista,
8) sprawność organizacyjna, rzetelność i dokładność,
9) doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) realizacja zadań finansowanych ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w zakresie rehabilitacji społecznej, zmierzające do ograniczenia skutków niepełnosprawności indywidualnych osób niepełnosprawnych,
2) opracowywanie i sporządzanie umów cywilno – prawnych oraz aneksów na realizację zadań finansowanych ze środków PFRON,
3) opracowywanie i aktualizowanie wniosków i regulaminów dotyczących zadań finansowanych ze środków PFRON,
4) rozliczanie wniosków o przekazanie środków finansowych na indywidualne konta sprzedawcy w ramach realizowanych zadań PFRON,
5) sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym przedstawianych faktur przez wnioskodawców do rozliczenia,
6) sporządzanie pism o wysokości przyznanego dofinansowania w ramach realizowanych zadań PFRON, prowadzenie akt wnioskodawców,
7) sporządzanie kwartalnych i rocznych sprawozdań rzeczowo-finansowych,
8) opracowanie sprawozdania rocznego z działalności PFRON,
9) obsługa księgowa zadań realizowanych ze środków PFRON,
10) sporządzanie zapotrzebowań na środki finansowe,
11) kontrola warsztatów np. terapii zajęciowej,
12) doradztwo ds. osób niepełnosprawnych,
13) opracowywanie programów, analiz, ocen oraz sprawozdań,
14) udział w szkoleniach podnoszących kwalifikacje zawodowe,
15) przestrzeganie regulaminu, instrukcji kancelaryjnej i przepisów dotyczących archiwizacji,
16) wykonywanie innych zadań powierzonych przez Prezesa / Dyrektora.
Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) CV,
3) Wynagrodzenie ustalamy indywidualnie.
Zarówno list motywacyjny jak i życiorys powinny być bezwzględnie podpisane i opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art.6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 206/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)”
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1) wymiar etatu: pełny wymiar czasu pracy (1 etat), 40 godz. tygodniowo,
2) rodzaj umowy: umowa o pracę,
3) godziny pracy: 7.00 – 15.00, od poniedziałku do piątku,
4) miejsce pracy: Galicyjska Fundacja, ul. Piłsudskiego 6/9, 31-109 Kraków,
5) praca przy monitorze komputera,
6) praca wymaga bezpośredniego kontaktu z klientem.
Wymagane dokumenty należy składać: email @ lub @ W widocznym miejscu należy umieścić napis : „księgowa / pracownik administracyjny ds. PFRON”.
Z poważaniem:
Prezes Zarządu
Galicyjskiej Fundacji „WIR”
( w załącznikach inne propozycje zatrudnienia )

Rodzaj umowy:
umowa o pracę


Zmianowość:
Brak

System wynagradzania:
Brak

Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Warning
Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.
Polska, małopolskie, Kraków
Next
Zobacz na mapie
(Opens New Window)
Ogłoszenia o pracy podlegają przepisom ustawy z dnia 26 stycznia 1984 r. Prawo prasowe (Dz.U. z 1984 r. Nr 5 poz. 24 z późń. zm. oraz ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.) i nie cechują się jakością oraz rzetelnością ofert pracy upowszechnianych przez Publiczne Służby Zatrudnienia.
Search

Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera i pozostań na bieżąco z aktualnościami z rynku pracy.

  • Praca i firma
    • Akcja Rekrutacja
    • Kreator CV
    • Własna firma
    • Kodeks Pracy
    • Ogłoszenia o pracy i szkolenia
    • Autoposzukiwacz ogłoszeń
  • Urząd pracy
    • Rejestracja
    • Podnoszenie kwalifikacji
    • Wsparcie zatrudnienia
    • Świadczenia
  • Pracodawcy
    • Dotacje na zatrudnianie pracowników
    • Zatrudnianie osób niepełnosprawnych
    • Zatrudnianie cudzoziemców
    • Szkolenia i usługi rynku pracy
  • O nas
    • Organizator Centrum
    • Partnerzy serwisu Zielonej Linii
    • O Portalu Zielona Linia
    • Zakres działalności (ETR)
    • Deklaracja dostępności
    • Deklaracja dostępności aplikacji mobilnej
    • Regulamin Portalu
    • Polityka prywatności
    • Polityka Cookies
    • Klauzula informacyjna Social Media
    • Regulamin DSA
    • Usługi Zielonej Linii
    • Współpracuj z nami
    • Sewisy współpracujące
    • Centrum prasowe
  • Zielona Linia na Facebooku
  • Zielona Linia na Twitterze
  • Zielona Linia na You Tube
  • Zielona Linia na Instagramie

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2024

Utworzenie portalu było współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS
Wróć do góry