GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
84412991

Branża:
Hotelarstwo/Turystyka/Katering

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, mazowieckie, Warszawa

Ważne do:
2025-06-22

Rodzaj umowy:
Brak
Dodatkowe informacje:
Regionalny Manager Sprzedaży B2B
Miejsce pracy: WarszawaTwój zakres obowiązków
- Zarządzanie zespołem Regionalnych Managerów i rozwój agencyjnej sieci sprzedaży w regionie północno-zachodniej Polski.
- Realizacja planów sprzedażowych oraz odpowiedzialność za wyniki finansowe regionu.
- Monitorowanie rynku, analizowanie danych sprzedażowych i konkurencji, identyfikacja nowych możliwości biznesowych.
- Współpraca z działem produktu w celu dostosowania strategii do sytuacji rynkowej.
- Utrzymywanie relacji z kluczowymi agentami, prowadzenie negocjacji handlowych i prezentacji.
- Kompleksowe zarządzanie, nadzór i doskonalenie jakości obsługi agentów.
- Aktualizacja danych i raportowanie do centrali.
- Udział w targach, wydarzeniach branżowych i wyjazdach studyjnych.
Nasze wymagania
- Minimum 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą, preferowane w branży turystycznej.
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem i osiąganiu celów sprzedażowych.
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: zarządzanie, marketing, turystyka lub pokrewne).
- Umiejętność analizy danych sprzedażowych i przygotowywania raportów.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne.
- Umiejętność motywowania i zarządzania zespołem.
- Silna orientacja na wyniki oraz proaktywność w rozwiązywaniu problemów.
- Zdolności analityczne i strategiczne myślenie.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
To oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę u największego touroperatora w Europie Wschodniej.
- Świetną, nieformalną atmosferę w pracy.
- Dobrze skomunikowaną lokalizację biura (Warszawa Żoliborz).
- Ruchome godziny pracy.
- Atrakcyjne zniżki na wakacje dla Ciebie i najbliższych.
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- karty przedpłacone
Exim Tours
Największy touroperator w Europie Wschodniej.
Klauzula informacyjna dla uczestników rekrutacji lub osób ubiegających się o zatrudnienie w Exim S.A.KTO JEST ADMINISTRATOREM PAŃSTWA DANYCH?
Zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (dalej: RODO), administratorem Państwa danych osobowych jest Exim Spółka Akcyjna z siedzibą przy ul. Elżbiety Drużbackiej 11, 01-622 Warszawa (dalej: Administrator). Kontakt z Administratorem jest możliwy za pośrednictwem adresu e- mail: exim@exim.pl.
W JAKIM CELU I NA JAKIEJ PODSTAWIE PRAWNEJ BĘDĄ WYKORZYSTYWANE
PAŃSTWA DANE?
Państwa dane osobowe będziemy wykorzystywać w następujących celach:
1. realizacja obowiązków prawnych Administratora, związanych z prowadzeniem rekrutacji oraz zawarciem umowy i wynikających w szczególności z art. 222 Kodeksu pracy lub przepisów kodeksu cywilnego (podstawa prawna - art. 6 ust. 1 lit. b oraz c RODO) – „obowiązek prawny”,
2. prowadzenie rekrutacji z wykorzystaniem danych innych niż niezbędne dla zawarcia umowy (np. zdjęć, informacji o stanie cywilnym, zainteresowaniach itp.), dobrowolnie przekazanych przez uczestnika rekrutacji (podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit. a RODO, art. 9 ust. 2 lit. a RODO) – „zgoda”,
3. dochodzenie lub obrona przed ewentualnymi roszczeniami związanymi z rekrutacją lub też potrzebą wykazania określonych faktów, mających w tym zakresie istotne znaczenie dla Administratora (podstawa prawna - art. 6 ust. 1 lit. f RODO) – „prawnie uzasadniony interes”; terminy dochodzenia roszczeń wynikających z umowy szczegółowo określa kodeks pracy lub kodeks cywilny.
Danymi osobowymi niezbędnymi dla zawarcia umowy i realizacji obowiązków prawnych są:
1. imię (imiona), nazwisko, data urodzenia, przekazane przez uczestnika rekrutacji dane kontaktowe oraz, jeżeli jest to niezbędne dla wykonywania pracy na określonym stanowisku, informacje o wykształceniu, kwalifikacjach zawodowych oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia (w przypadku zatrudnienia na podstawie umowy o
pracę),
2. imię (imiona), nazwisko, adres zamieszkania, adres korespondencyjny, numer PESEL, numer NIP, informacje nt. urzędu skarbowego i oddziału NFZ, numer rachunku bankowego (w przypadku zatrudnienia na podstawie umowy cywilnoprawnej). Przekazanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne dla udziału w procesie rekrutacji.
Odmowa przekazania danych może się wiązać z brakiem możliwości udziału w rekrutacji. Informujemy, że dane nie będą wykorzystywane dla podejmowania decyzji opartych wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych osobowych, w tym profilowania w rozumieniu art. 22 RODO.
JAK DŁUGO BĘDZIEMY WYKORZYSTYWAĆ DANE?
Dane będziemy wykorzystywać przez okres niezbędny do realizacji opisanych powyżej
celów. W zależności od podstawy prawnej będzie to odpowiednio:
1. okres prowadzenia rekrutacji (o ile kandydat nie wyrazi odrębnej zgody na uwzględnianie jego zgłoszenia w innych rekrutacjach Administratora),
2. okres przedawnienia roszczeń,
3. czas do momentu ewentualnego wycofania zgody na przetwarzanie danych.
JAK WYCOFAĆ ZGODĘ?
W każdej chwili przysługuje Państwu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych
osobowych
- w przypadku danych, które na jej podstawie są przetwarzane. Jeżeli skorzystają Państwo z tego
prawa
- zaprzestaniemy przetwarzania danych takich danych i zostaną one usunięte. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem wykorzystania danych w okresie, kiedy zgoda obowiązywała.
JAKIE MAJĄ PAŃSTWO PRAWA?
Mogą Państwo złożyć do nas wniosek o: dostęp do danych osobowych (informację o przetwarzanych danych osobowych oraz kopię danych), sprostowanie danych (gdy są one nieprawidłowe), przeniesienie danych (w przypadkach określonych w RODO), usunięcie lub ograniczenie przetwarzania danych osobowych – na zasadach określonych w RODO. Niezależnie od praw wymienionych wyżej mogą Państwo w dowolnym momencie wnieść
sprzeciw wobec przetwarzania Państwa danych, jeśli podstawą prawną wykorzystywania danych jest prawnie uzasadniony interes. Mają Państwo także prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uważają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy
prawa.
KOMU PRZEKAZUJEMY PAŃSTWA DANE?
Z zachowaniem wszelkich gwarancji bezpieczeństwa danych, Państwa dane możemy przekazać – oprócz osobom upoważnionym przez Administratora danych – innym podmiotom, w tym: podmiotom uprawnionym do ich otrzymywania zgodnie z przepisami prawa, podmiotom przetwarzającym je w naszym imieniu (np. dostawcom usług technicznych i podmiotom świadczącym nam usługi doradcze) oraz innym administratorom (np. kancelariom notarialnym lub prawnym).
JAK MOŻNA SIĘ Z NAMI SKONTAKTOWAĆ W SPRAWIE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH?
W sprawach związanych z ochroną danych osobowych prosimy o kontakt z naszym inspektorem ochrony danych (IOD) za pośrednictwem adresu: iod@exim.pl.
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.