GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
84382839

Branża:
Finanse/Ekonomia

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, dolnośląskie, Łagiewniki (pow. dzierżoniowski)

Ważne do:
2025-06-21

Rodzaj umowy:
Brak
Dodatkowe informacje:
Business Development Manager
Miejsce pracy: Łagiewniki (pow. dzierżoniowski)Twój zakres obowiązków
- Budowanie portfela Klientów
- Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i odpowiedzialność za rentowność stworzonego portfela Klientów
- Budowanie długoterminowych relacji z Klientami
- Negocjowanie warunków kontraktów i zamówień dla obecnych i nowych Klientów
- Przygotowywanie planów rozwoju klientów z uwzględnieniem dbałości o wzrost sprzedaży i rentowności
- Przygotowywanie ofert handlowych i opracowywanie kalkulacji dla Klientów
- Reprezentowanie firmy w kontaktach z kluczowymi Klientami w Polsce i na rynkach zagranicznych
- Udział w targach i konferencjach branżowych
- Doradztwo techniczne dla Klientów w zakresie doboru rozwiązań obróbki skrawaniem
- Raportowanie realizowanych działań, przygotowywanie analiz, zestawień
- Realizacja KPI jakościowych i ilościowych
- Monitorowanie rynku, konkurencji oraz oczekiwań Klientów
- Budowanie pozytywnego wizerunku firmy i jej usług
- Wspieranie wiedzą i doświadczeniem pozostałych członków Działu Sprzedaży
Nasze wymagania
- Minimum 4 lata doświadczenia w pracy na stanowisku Key Account Managera lub Business Development Managera
- Wykształcenie wyższe (mile widziane wykształcenie techniczne)
- Doświadczenie w pracy w branży budowy maszyn, obróbki skrawaniem, automotive lub zbrojeniowej
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Doświadczenie w pracy z Klientem, umiejętność skutecznego przekonywania, znajomość technik negocjacji
- Dobra znajomość rynku przemysłowego oraz konkurencji, rozumienie zasad funkcjonowania podmiotów w branży, ich potrzeb, strategii zakupowych
- Wysokie kompetencje interpersonalne pozwalające budować trwałe relacje, odporność na stres
- Znajomość technologii i rysunku technicznego
- Prawo jazdy kat. B
To oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Praca w elastycznych godzinach
- Praca hybrydowa
- Możliwość rozwoju zawodowego, dostęp do szkoleń
- Satysfakcjonujące wynagrodzenie
- Benefity pozapłacowe
- Pracę w rozwijającym się, dynamicznym zespole
- Uczestnictwo w projektach międzynarodowych
Benefity
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- możliwość pracy zdalnej
- elastyczny czas pracy
- program emerytalny
- parking dla pracowników
- program rekomendacji pracowników
- możliwość uzyskania uprawnień
Etapy rekrutacji
- wywiad telefoniczny
- spotkanie teams
- rozmowa rekrutacyjna w ZAMEH
- oferta zatrudnienia
ZAMEH SP. Z O.O.
Dynamicznie rozwijająca się firma z branży metalowej, z ponad 38-letnim doświadczeniem na rynku polskim i międzynarodowym, oferująca swoim Klientom wykonanie wszelkiego rodzaju prac z zakresu konstrukcji stalowych oraz kompleksową produkcję i obsługę w dziedzinie precyzyjnej obróbki metalu.
Prosimy o dopisanie klauzuli:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora danych Zameh Sp. z o.o. z siedzibą w Łagiewnikach dla potrzeb rekrutacji. Dane osobowe przekazuję dobrowolnie i oświadczam, że są zgodne z prawdą. Zapoznałem(-am) się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i prawie ich poprawiania."
https://www.zameh.pl/wp-content/uploads/2023/11/zameh-klauzula-informacyjna-dla-kandydatow.pdf
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.