Wyszukiwarka

Najczęściej zadawane pytania. Klient wpisując swoje pytanie, otrzyma odpowiedź. Nie musin przeszukiwać długiej listy z dotychczas zadawanymi pytaniami.
Odwiedź nas na Facebooku

Czy dostęp do informacji na stronie jest przejrzysty i intuicyjny?

Przejrzystość informacji na stronie


Zapraszamy do wyrażenia opinii na temat naszej działalnosci

Zobacz wyniki ostatniej sondy

Oceń nas
Napisz do nas

 

Zamknij
Skip to Content
Zielona Linia - Strona główna
Zielona Linia - Strona główna
Szukaj
Język polski English русский український
ZALOGUJ
ZAREJESTRUJ
CZAT
KONTAKT
KONTRAST
  • Praca i firma
    • Akcja Rekrutacja
    • Kreator CV
    • Własna firma
    • Kodeks pracy
    • Ogłoszenia o pracy i szkolenia
    • Autoposzukiwacz ogłoszeń
  • Urząd pracy
    • Rejestracja w urzędzie pracy
    • Szkolenia z urzędu pracy
    • Dofinansowanie zatrudnienia
    • Zasiłek i inne świadczenia
  • Pracodawca
    • Dofinansowanie zatrudnienia
    • Zatrudnianie osób niepełnosprawnych
    • Zatrudnianie cudzoziemców
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Wyszukiwarka pracowników
  • Aktualności
    • Rynek pracy na co dzień
    • Rynek pracy w prawie
    • Rynek pracy w mediach
    • Raporty i wywiady
    • Informacje z regionu
    • Archiwum wiadomości
    • Poradniki video
    • Poradniki do pobrania
  • O nas
    • Organizator Centrum
    • Partnerzy serwisu ZL
    • O Portalu Zielona Linia
    • Usługi Zielonej Linii
    • Współpracuj z nami
    • Sewisy współpracujące
    • Centrum prasowe

Aplikacja Moja Praca

Aplikacja Moja Praca

pracuj.pl

MŁODSZY SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

GFL Sp. z o.o.
Print Back

GŁÓWNE INFORMACJE:

Dokument
Nr ewidencyjny:
83690728
Branza
Branża:
Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
Pieniadze
Zarobki:
-
Lokalizacja
Lokalizacja:
Polska, mazowieckie, Błonie
Zegar
Ważne do:
2025-05-31
Dokument
Rodzaj umowy:
Brak

Dodatkowe informacje:

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Błonie

Twój zakres obowiązków

  • bieżąca obsługa przydzielonej grupy klientów
  • budowanie trwałych relacji z klientami w celu utrzymania wysokiej jakości obsługi klienta
  • kontakt telefoniczny lub mailowy z klientami w celu wyjaśniania kwestii związanych ze zleceniami, fakturami i innymi tematami operacyjnymi
  • analiza i rozwiązywania problemów zgłaszanych przez klientów
  • monitorowanie należności
  • ścisła współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych usług
  • obsługa narzędzi wspierających proces obsługi (TMS, WMS)
  • sporządzanie raportów na potrzeby klientów oraz działu

Nasze wymagania

  • komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1)
  • obsługa MS Excel na poziomie min. podstawowym
  • wysokie zdolności komunikacyjne, otwartość i łatwość nawiązywania kontaktów
  • samodzielność i dobra organizacja pracy własnej
  • proaktywność w działaniu i rozwiązywaniu problemów
  • umiejętność podejmowania trafnych decyzji pod presją czasu
  • umiejętność współpracy w zespole
  • chęć do nauki i zdobywania doświadczenia.

Mile widziane

  • znajomość specyfiki przewozów w temperaturze kontrolowanej
  • doświadczenie w bezpośredniej współpracy z klientem będzie atutem

To oferujemy

  • stabilne i długofalowe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z możliwością dalszego rozwoju
  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • niezbędne narzędzia pracy - telefon, komputer
  • szkolenia wdrożeniowe
  • możliwość pracy zdalnej (1 dzień w tygodniu) po okresie wdrożenia
  • pełne ciekawych i ambitnych wyzwań środowisko pracy
  • swobodną i przyjazną atmosferę pracy
  • bogaty pakiet benefitów i świadczeń socjalnych

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie nauki języków
  • ubezpieczenie na życie
  • spotkania integracyjne
  • kawa / herbata
  • parking dla pracowników
  • program rekomendacji pracowników
  • inicjatywy dobroczynne
  • bezpłatna nauka języków obcych
  • Dofinansowanie opieki medycznej
  • bony świąteczne
  • Dopłata do posiłków w formie karty przedpłaconej

Etapy rekrutacji

  • I etap - rozmowa telefoniczna / online z rekruterem GFL
  • II etap - rozmowa z potencjalnym przełożonym
  • Decyzja - kontakt telefoniczny strony rekrutera GFL

Co nas wyróżnia:

  • Ludzie jako największa wartość firmy
  • Apetyt na więcej
  • Otwartość na zmiany
  • Odpowiedzialność
  • Przedsiębiorczość

GFL Sp. z o.o.

Dołącz do naszego zespołu!

Jako Opiekun Klienta będziesz kluczową osobą w budowaniu i utrzymywaniu relacji z naszymi partnerami biznesowymi. To Ty zadbasz o ich potrzeby, zaproponujesz najlepsze rozwiązania i sprawisz, że współpraca będzie sprawna i efektywna.

Lubisz kontakt z ludźmi, negocjacje i szybkie działanie? Świetnie! W naszym zespole stawiamy na dobrą komunikację, profesjonalizm i pozytywną atmosferę. Jeśli chcesz rozwijać się w świecie logistyki i mieć realny wpływ na satysfakcję klientów – ta rola jest dla Ciebie!

Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne, zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez GFL Sp. z o.o. z siedzibą w: ZDUNOWO 48, 09-142 ZAŁUSKI (Pracodawca), jako administratora danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) aby podjąć działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i dostępności do rozpoczęcia pracy); (b) w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. imię, nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia); c) w oparciu o Twoją zgodę, która wyrażona jest poprzez przeslanie dokumentów aplikacyjnych zawierających takie informacje jak np. wizerunek czy zainteresowania.
Podanie wszystkich danych osobowych, o których mowa powyżej jest dobrowolne, natomiast dane wymienione w lit. a) i b) są niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji. Niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości rozpatrzenia kandydatury. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne, ale może pomóc w sprawnym przeprowadzeniu procesu rekrutacji.
Masz prawo żądać dostępu do Twoich danych (w tym uzyskania ich kopii), sprostowania danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia, jak również wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych.
Podane przez Ciebie dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu profilowania albo podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres maks. 1 roku od zakończenia publikacji ogłoszenia, chyba, że wyraziłeś odrębną zgodę na wykorzystanie Twoich danych osobowych w przyszłych rekrutacjach.
W celu realizacji praw lub w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych skontaktuj się z nami pod adresem: iod@green-factory.com.

Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Warning
Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.
Polska, mazowieckie, Błonie
Next
Zobacz na mapie
(Opens New Window)

PODOBNE OGŁOSZENIA O PRACĘ:

MŁODSZY SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA I GOSPODARKI ODPADAMI
BIOODPADY.PL sp. z o.o.
MŁODSZY SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z J. NIEMIECKIM
Techem Services Sp. z o.o.
MŁODSZY SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Diabetyk24 Sp. z o.o.
MŁODSZY SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA DETALICZNEGO
Gi BPO Finance sp. z o.o.
MŁODSZY SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA W BRANŻY BADAŃ ŚRODOWISKA
J.S. Hamilton Poland Sp. z o.o.
Ogłoszenia o pracy podlegają przepisom ustawy z dnia 26 stycznia 1984 r. Prawo prasowe (Dz.U. z 1984 r. Nr 5 poz. 24 z późń. zm. oraz ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.) i nie cechują się jakością oraz rzetelnością ofert pracy upowszechnianych przez Publiczne Służby Zatrudnienia.
Search

Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera i pozostań na bieżąco z aktualnościami z rynku pracy.

  • Praca i firma
    • Akcja Rekrutacja
    • Kreator CV
    • Własna firma
    • Kodeks Pracy
    • Ogłoszenia o pracy i szkolenia
    • Autoposzukiwacz ogłoszeń
  • Urząd pracy
    • Rejestracja
    • Podnoszenie kwalifikacji
    • Wsparcie zatrudnienia
    • Świadczenia
  • Pracodawcy
    • Dotacje na zatrudnianie pracowników
    • Zatrudnianie osób niepełnosprawnych
    • Zatrudnianie cudzoziemców
    • Szkolenia i usługi rynku pracy
  • O nas
    • Organizator Centrum
    • Partnerzy serwisu Zielonej Linii
    • O Portalu Zielona Linia
    • Zakres działalności (ETR)
    • Deklaracja dostępności
    • Deklaracja dostępności aplikacji mobilnej
    • Regulamin Portalu
    • Polityka prywatności
    • Polityka Cookies
    • Klauzula informacyjna Social Media
    • Regulamin DSA
    • Usługi Zielonej Linii
    • Współpracuj z nami
    • Sewisy współpracujące
    • Centrum prasowe
  • Zielona Linia na Facebooku
  • Zielona Linia na Twitterze
  • Zielona Linia na You Tube
  • Zielona Linia na Instagramie

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2024

Utworzenie portalu było współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS
Wróć do góry