Wyszukiwarka

Najczęściej zadawane pytania. Klient wpisując swoje pytanie, otrzyma odpowiedź. Nie musin przeszukiwać długiej listy z dotychczas zadawanymi pytaniami.
Odwiedź nas na Facebooku

Czy dostęp do informacji na stronie jest przejrzysty i intuicyjny?

Przejrzystość informacji na stronie


Zapraszamy do wyrażenia opinii na temat naszej działalnosci

Zobacz wyniki ostatniej sondy

Oceń nas
Napisz do nas

 

Zamknij
Skip to Content
Zielona Linia - Strona główna
Zielona Linia - Strona główna
Szukaj
ZALOGUJ
ZAREJESTRUJ
CZAT
KONTAKT
KONTRAST
  • Praca i firma
    • Akcja Rekrutacja
    • Kreator CV
    • Własna firma
    • Kodeks pracy
    • Ogłoszenia o pracy i szkolenia
    • Autoposzukiwacz ogłoszeń
  • Urząd pracy
    • Rejestracja w urzędzie pracy
    • Szkolenia z urzędu pracy
    • Dofinansowanie zatrudnienia
    • Zasiłek i inne świadczenia
  • Pracodawca
    • Dofinansowanie zatrudnienia
    • Zatrudnianie osób niepełnosprawnych
    • Zatrudnianie cudzoziemców
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Wyszukiwarka pracowników
  • Aktualności
    • Rynek pracy na co dzień
    • Rynek pracy w prawie
    • Rynek pracy w mediach
    • Raporty i wywiady
    • Informacje z regionu
    • Archiwum wiadomości
    • Poradniki video
    • Poradniki do pobrania
  • O nas
    • Organizator Centrum
    • Partnerzy serwisu ZL
    • O Portalu Zielona Linia
    • Usługi Zielonej Linii
    • Współpracuj z nami
    • Sewisy współpracujące
    • Centrum prasowe

Aplikacja Moja Praca

Aplikacja Moja Praca

pracuj.pl

REFERENT DS. OBSŁUGI KLIENTA

Legibus Consulto Gałuszka Radcowie Prawni Sp. p.
Print Back

GŁÓWNE INFORMACJE:

Dokument
Nr ewidencyjny:
83690108
Branza
Branża:
Obsługa klienta/Call Center
Pieniadze
Zarobki:
-
Lokalizacja
Lokalizacja:
Polska, śląskie, Katowice
Zegar
Ważne do:
2025-05-31
Dokument
Rodzaj umowy:
Brak

Dodatkowe informacje:

Referent ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Katowice

Twój zakres obowiązków

  • Obsługa klientów poprzez różne kanały komunikacji, takie jak telefon, e-mail, czat
  • Udzielanie informacji o oferowanych usługach
  • Rozwiązywanie problemów i skarg zgłaszanych przez klientów
  • Wprowadzanie danych i aktualizacja informacji w systemach firmy
  • Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia efektywnej obsługi klienta

Nasze wymagania

  • Wykształcenie minimum średnie,
  • Umiejętność obsługi komputera i systemów biurowych
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • Zdolność do efektywnej organizacji pracy i zarządzania czasem

Mile widziane

  • doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • status studenta

To oferujemy

  • pracę w wymiarze odpowiadającym 3/4 etatu (przeciętnie 30 h tygodniowo),
  • rozkład czasu pracy: 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku. W zależności od dnia tygodnia w godzinach od 8.00 do 14.00 lub 10.00 do 16.00,
  • pracę w młodym zespole i przyjaznej atmosferze,
  • stabilną pracę w oparciu o umowę o pracę lub zlecenia na czas nieokreślony

O nas

Sama Kancelaria mieści się w samym centrum Katowic.

Jesteśmy młodym zespołem, którego praca koncentruje się głównie na stałej obsłudze prawnej podmiotów gospodarczych oraz sądowej windykacji należności (sprawy o zapłatę).

Twoja praca będzie polegała głównie na obsłudze połączeń telefonicznych od Klientów Kancelarii, przekazywaniu różnymi kanałami komunikacji pracownikom Kancelarii treści ustaleń i pytań Klientów.

Nie wymagamy doświadczenia na podobnym stanowisku, choć jest mile widziane. Nauczymy Cię wszystkiego co będzie Ci potrzebne do wykonywania obowiązków!

Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne, zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Legibus Consulto Gałuszka Radcowie Prawni Sp. p. z siedzibą w: Gliwicka 2/1, 40-079 Katowice (Pracodawca), jako administratora danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) aby podjąć działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i dostępności do rozpoczęcia pracy); (b) w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. imię, nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia); c) w oparciu o Twoją zgodę, która wyrażona jest poprzez przeslanie dokumentów aplikacyjnych zawierających takie informacje jak np. wizerunek czy zainteresowania.
Podanie wszystkich danych osobowych, o których mowa powyżej jest dobrowolne, natomiast dane wymienione w lit. a) i b) są niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji. Niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości rozpatrzenia kandydatury. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne, ale może pomóc w sprawnym przeprowadzeniu procesu rekrutacji.
Masz prawo żądać dostępu do Twoich danych (w tym uzyskania ich kopii), sprostowania danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia, jak również wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych.
Podane przez Ciebie dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu profilowania albo podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres 1 roku, chyba, że wyraziłeś odrębną zgodę na wykorzystanie Twoich danych osobowych w przyszłych rekrutacjach.
W celu realizacji praw lub w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych skontaktuj się z nami pod adresem: kancelaria@legibus-consulto.pl.

Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Warning
Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.
Polska, śląskie, Katowice
Next
Zobacz na mapie
(Opens New Window)

PODOBNE OGŁOSZENIA O PRACĘ:

REFERENT DS. OBSŁUGI KLIENTA
Bank Spółdzielczy w Poddębicach
REFERENT DS. OBSŁUGI KLIENTA
FallWork
REFERENT DS. OBSŁUGI KLIENTA EKSPORTOWEGO
Polmlek Sp. z o.o.
REFERENT DS. OBSŁUGI KLIENTA I SIECI SPRZEDAŻY
Mennica Polska
REFERENT DS. OBSŁUGI KLIENTA
kontakt przez PUP
Ogłoszenia o pracy podlegają przepisom ustawy z dnia 26 stycznia 1984 r. Prawo prasowe (Dz.U. z 1984 r. Nr 5 poz. 24 z późń. zm. oraz ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.) i nie cechują się jakością oraz rzetelnością ofert pracy upowszechnianych przez Publiczne Służby Zatrudnienia.
Search

Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera i pozostań na bieżąco z aktualnościami z rynku pracy.

  • Praca i firma
    • Akcja Rekrutacja
    • Kreator CV
    • Własna firma
    • Kodeks Pracy
    • Ogłoszenia o pracy i szkolenia
    • Autoposzukiwacz ogłoszeń
  • Urząd pracy
    • Rejestracja
    • Podnoszenie kwalifikacji
    • Wsparcie zatrudnienia
    • Świadczenia
  • Pracodawcy
    • Dotacje na zatrudnianie pracowników
    • Zatrudnianie osób niepełnosprawnych
    • Zatrudnianie cudzoziemców
    • Szkolenia i usługi rynku pracy
  • O nas
    • Organizator Centrum
    • Partnerzy serwisu Zielonej Linii
    • O Portalu Zielona Linia
    • Zakres działalności (ETR)
    • Deklaracja dostępności
    • Deklaracja dostępności aplikacji mobilnej
    • Regulamin Portalu
    • Polityka prywatności
    • Polityka Cookies
    • Klauzula informacyjna Social Media
    • Regulamin DSA
    • Usługi Zielonej Linii
    • Współpracuj z nami
    • Sewisy współpracujące
    • Centrum prasowe
  • Zielona Linia na Facebooku
  • Zielona Linia na Twitterze
  • Zielona Linia na You Tube
  • Zielona Linia na Instagramie

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2024

Utworzenie portalu było współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS
Wróć do góry