GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
83666877

Branża:
Sprzedaż

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, mazowieckie, Warszawa

Ważne do:
2025-06-01

Rodzaj umowy:
Brak
Obowiązki:
- Telefoniczna obsługa Klienta - infolinia przychodząca.
- Udzielanie Klientom odpowiedzi w przypadku pytań i wątpliwości oraz zapewnienie im profesjonalnego wsparcia.
- Rejestrowanie zgłoszeń i ich dalsze procesowanie w odpowiednich systemach lub przekazywanie ich do właściwych działów w organizacji.
- Budowanie pozytywnych relacji z Klientami.
- Dbanie o wizerunek firmy poprzez profesjonalną i uprzejmą obsługę Klientów.
Dodatkowe informacje:
Oczekiwania względem kandydata:- Doświadczenie w obsłudze klienta.
- Umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych – doświadczenie w pracy w call center lub sklepie internetowym będzie dodatkowym atutem.
- Wysoki poziom empatii i zorientowania na potrzeby klienta/pacjenta.
- Umiejętność przekazywania informacji w sposób zrozumiały dla klienta/pacjenta.
- Umiejętność skupienia się na kilku zadaniach jednocześnie: słuchaniu klienta, rozwiązywaniu jego problemów, udzielaniu odpowiedzi na pytania oraz wprowadzaniu informacji do różnych systemów informatycznych.
- Umiejętność pracy w zespole, budowanie atmosfery pracy opartej na wzajemnym szacunku i wsparciu.
Dodatkowe informacje o stanowisku:
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę od zaraz.
- Kompleksowa szkolenie wprowadzające w obowiązki.
- Wsparcie ze strony zespołu i przełożonego.
- Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach.
- Prywatną opiekę medyczną.
- Dofinansowanie do karty MultiSport.
- Spotkania integracyjne.
- Możliwość rozwoju i awansu.
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.