
STARSZY INSPEKTOR DS. GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ ORAZ GOSPODARKI MANDATOWEJ W ZESPOLE EWIDENCJI, ROZLICZEŃ I ZAOPATRZENIA
GŁÓWNE INFORMACJE:






Obowiązki:
- prowadzenie dokumentacji mieszkaniowej funkcjonariuszy oraz osób uprawnionych do zaopatrzenia emerytalnego
- opracowywanie projektów decyzji administracyjnych związanych z prawem do lokalu mieszkalnego z zachowaniem terminów oraz ustalanie wysokości należności pieniężnych wynikających z prawa do lokalu mieszkalnego
- naliczanie oraz sporządzanie list dodatkowych należności związanych z prawem do lokalu mieszkalnego z wykorzystaniem systemu SWOP
- zaopatrywanie jednostki w mandaty karne i inne druki ścisłego zarachowania oraz prowadzenie ewidencji przychodowo-rozchodowej
- terminowe wprowadzanie do krajowej bazy danych informacji o nałożonych mandatach karnych za pośrednictwem PUE
- systematyczne rozliczanie z IAS w Łodzi nałożonych mandatów karnych
- gospodarka odzieżą roboczą i ochronną, sporządzanie list za pranie odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników, naliczanie ekwiwalentu pieniężnego w zamian za używanie własnej odzieży zgodnie z normą obowiązującą dla danego stanowiska
Dodatkowe informacje:
Oczekiwania względem kandydata:pozostałe wymagania niezbędne:
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe :
Dodatkowe informacje o stanowisku:
Do spraw: gospodarki mieszkaniowej oraz gospodarki mandatowej
Komórka organizacyjna: w Zespole Ewidencji, Rozliczeń i Zaopatrzenia
Warunki pracy:
- praca biurowa w siedzibie urzędu,
-praca w systemie podstawowym,
- obsługa urządzeń biurowych,
- oświetlenie naturalne i sztuczne,
- praca na piętrze, brak windy, brak drzwi automatycznie otwierajacych się,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy
Dokumenty niezbędne
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne wydane przez ABW, SKW, Policję lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
- w służbie cywilnej może być zatrudniona osoba, która w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990r. pracowała, pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa i była współpracownikiem tych organów rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych przed 1 sierpnia 1972r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne jeżeli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty dodatkowe
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wzory oświadczeń:
Ilość oferowanych miejsc pracy:
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Kontakt:
2025-05-26
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Bełchatowie
ul. 1 Maja 7
97-400 Bełchatów
Dane osobowe - klauzula informacyjna:
Administratorem Danych Osobowych (ADO) jest Komendant Powiatowy Policji w Bełchatowie z siedzibą przy ul. 1 Maja 7, 97-400 Bełchatów.Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych (IOD) – Ewelina Lendor, tel. 47 8465238.Dane osobowe, zwane dalej "danymi", przetwarzane są w celu realizacji procesu rekrutacji na wybrane stanowisko w korpusie służby cywilnej, na podstawie przepisów dot. zatrudnienia, w szczególności kodeksu pracy i ustawy o służbie cywilnej. Dane wykraczające poza zakres określony w przepisach dotyczących zatrudnienia (np. adres email, nr telefonu, zdjęcie), o ile zostały przez Pana/Panią podane, przetwarzane są na podstawie Pana/Pani zgody wyrażonej poprzez złożenie aplikacji na wybrane stanowisko.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a następnie zostaną zniszczone jeżeli nie zostanie Pani/Pan zatrudniona/y. Dane osobowe 5 najlepszych kandydatów w postaci imienia, nazwiska i miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego zawarte w protokole z przeprowadzonego naboru będą przechowywane przez 5 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym nastąpiło zakończenie rekrutacji.W przypadku złożenia przez Pana/Panią oświadczenia stanowiącego załącznik nr 1C do procedury postępowania w zakresie naboru zewnętrznego do korpusu służby cywilnej, Pana/Pani dane będą przechowywane przez okres wskazany w pkt.4 licząc od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze ostatniego naboru przeprowadzonego w roku złożenia oświadczenia.Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do przekazanych danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie dodatkowych danych w dowolnym momencie, jednak nie będzie to miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania podanych danych dokonanego przed jej cofnięciem.Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres siedziby: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).Podanie danych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem koniecznym do wzięcia udziału w procesie rekrutacji.