GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
83564940

Branża:
Administracja Państwowa

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, mazowieckie, Warszawa

Ważne do:
2025-05-24

Rodzaj umowy:
Brak
Obowiązki:
Warunki pracy
- praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie,
- kontakt z klientem zewnętrznym,
- permanentna obsługa klienta zewnętrznego,
- przemieszczanie się pomiędzy obiektami Ministerstwa Sprawiedliwości na terenie Warszawy,
- budynek dostosowany architektonicznie do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- ma następujące zadania:
- Zapewnia prawidłowy obieg dokumentów w Biurze poprzez ewidencję w elektronicznym systemie korespondencji wpływającej do sekretariatu, przedkładanie korespondencji dyrektorowi Biura lub jego zastępcy do dekretacji i przekazanie korespondencji wychodzącej do Kancelarii Głównej.
- Prowadzi urządzenia ewidencyjne dokumentów niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” oraz zapewnia ich dalsze procedowanie zgodnie z dekretacją Dyrektora komórki organizacyjnej.
- Współpracuje z naczelnikami Biura przy realizacji zadań pozostających we właściwości kilku Wydziałów Biura, w tym m.in. przy sporządzaniu planów finansowych oraz Planu Zamówień Publicznych Biura, scala i aktualizuje dokumenty w tym zakresie, a także sporządza projekty pism.
- Sporządza projekty pism/ odpowiedzi na korespondencję. Prowadzi i przechowuje oraz archiwizuje dokumentację dotyczącą spraw realizowanych przez sekretariat.
- Prowadzi i monitoruje terminarz spotkań Dyrektora komórki organizacyjnej.
- Wykonuje czynności organizacyjne dotyczące funkcjonowania Biura, tj.: przekazuje komunikaty, oraz ustalenia organizacyjne odpowiednim komórkom wewnętrznym, zapewnia zaopatrzenie pracowników w materiały biurowe, wystawia i ewidencjonuje polecenia wyjazdów służbowych pracowników Biura.
- Wspiera realizację wniosków o nadanie upoważnień do przetwarzania danych osobowych, w tym: przygotowuje projekty upoważnień do przetwarzania danych osobowych, prowadzi ewidencję wydanych upoważnień do przetwarzania danych osobowych.
Dodatkowe informacje:
Oczekiwania względem kandydata:Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku kancelaryjno-biurowym
- Znajomość przepisów ustawy o ochronie informacji niejawnych
- Znajomość zasad archiwizacji i pracy kancelaryjnej
- Znajomość zasad funkcjonowania resortu sprawiedliwości
- Zorientowanie na osiąganie celów, doskonalenie zawodowe, identyfikacja z misją urzędu, pozytywne podejście do klienta, otwartość na zmiany, komunikacja, radzenie sobie z presją, umiejętność współpracy
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Dodatkowe informacje o stanowisku:
Oferujemy:
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.