
CUSTOMER EXPERIENCE CONSULTANT – SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
EDOO ONLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
83420854

Branża:
Finanse/Ekonomia

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, małopolskie, Kraków

Ważne do:
2025-05-23

Rodzaj umowy:
Brak
Dodatkowe informacje:
Customer Experience Consultant – Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: KrakówTwój zakres obowiązków
- Profesjonalna obsługa zapytań i rozwiązywanie problemów Klientów i Lektorów za pomocą telefonu, e-maila i czatu,
- Budowanie długofalowych relacji opartych na empatii i szacunku,
- Informowanie o ofercie szkoły, polityce i warunkach współpracy,
- Wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemach CRM,
- Sprawianie, by każdy kontakt z Tobą kończył się uśmiechem Klienta.
Nasze wymagania
- Minimum 3 lata praktyki w telefonicznej obsłudze Klienta; dłuższy staż będzie dodatkowym atutem – szczególnie cenimy kandydatów z wieloletnim doświadczeniem,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- Ciepła barwa głosu i swoboda wypowiedzi,
- Umiejętność sporządzania szczegółowych notatek,
- Jasne i poprawne pisanie e-maili,
- Empatia, chęć pomocy i rozwiązywania problemów,
- Bardzo dobra organizacja pracy,
- Proaktywne podejście i pasja do nauki języków obcych.
To oferujemy
- Szkolenia w obszarze obsługi Klienta – ta umiejętność otwiera wiele drzwi na przyszłość,
- Dynamiczne środowisko, w którym Twoje pomysły są mile widziane,
- Przyjazna atmosfera oparta na otwartej komunikacji,
- Praca w biurze w centrum Krakowa,
- Program sportowy Fit-Profit i prywatna opieka medyczna Luxmed (opcjonalnie odpłatne),
- Wynagrodzenie: 5300-6600 zł brutto (UoP) lub 6400-8000 zł brutto (B2B).
Benefity
- elastyczny czas pracy
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- brak dress code’u
- szkolenia wewnętrze ukierunkowane na rozwój zawodowy
- możliwość zakupu karty typu "multisport"
W Edoo pomagamy ambitnym ludziom w odniesieniu sukcesu – zarówno Uczniom, jak i Pracownikom.
- Aplikuj, jeśli podzielasz nasze wartości:
- Nastawienie na rozwój osobisty i doskonalenie procesów (Growth 🚀)
- Samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania (Ownership 💡)
- Umiejętność otwartej komunikacji i współpracy (Trust 🤝)
- Zorientowanie na potrzeby Uczniów (Customer First 👱)
EDOO ONLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Customer Experience Consultant – Specjalista ds. Obsługi Klienta
🔥Dołącz do Zespołu, który inspiruje i pomaga!
W Edoo obsługa klienta opiera się na szacunku, transparentności i dążeniu do doskonałości. Wierzymy, że sukces to wynik ciągłego rozwoju, odpowiedzialności oraz zaufania – zawsze stawiając Klienta na pierwszym miejscu.
Jeśli szukasz pracy, w której możesz naprawdę się rozwijać i podzielasz nasze wartości – dołącz do nas już dziś!
Wszystkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych w tej rekrutacji znajdziesz w formularzu aplikacyjnym, po kliknięciu w przycisk "Aplikuj Teraz".Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.