GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
83385386

Branża:
Administracja biurowa

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, dolnośląskie, Jemielno (pow. górowski)

Ważne do:
2025-05-22

Rodzaj umowy:
Brak
Dodatkowe informacje:
Pracownik administracyjny
Miejsce pracy: Jemielno (pow. górowski)Twój zakres obowiązków
- obowiązków pracownika należy:
- 1.Pomoc przy realizacji zadań inwestycyjnych w tym:
- 1.Przygotowywanie projektów wniosków o dofinansowanie do zadań realizowanych w ramach zadań inwestycyjnych lub bieżących w tym przygotowanie zakresu rzeczowego objętego wnioskiem.
- 2.Koordynowanie złożonych wniosków o dofinansowanie.
- 3.Sprawozdawczość i rozliczanie środków pomocowych otrzymanych na realizację przedsięwzięć.
- 4.Organizacja, prowadzenie i czynny udział w naradach koordynacyjnych, protokołowanie, współuczestniczenie w odbiorach częściowych i końcowych robót.
- 5.Sporządzanie na druku OT lub PT przyjęcia lub przekazania środka trwałego w zakresie zrealizowanych przedsięwzięć.
- 6. Pomoc w prowadzeniu bieżących spraw formalnych referatu.
- 7.Bieżąca współpraca z zewnętrznymi firmami wykonawczymi, projektowymi i nadzorem inwestorskim.
- 8. Uczestniczenie w procesie planowania merytorycznego i finansowego zadań inwestycyjnych
- Sporządzanie projektów umów i zleceń do kwoty 130.000,00 zł netto, wynikających z wydatkowania środków na zajmowanym stanowisku pracy.
- Prowadzenie spraw związanych z bieżącym utrzymaniem budynków mienia komunalnego oraz placów zabaw w tym:
- 1.Bieżące prowadzenie książek obiektu budowlanego.
- 2. Kontrola stanu technicznego budynków oraz palców zabaw.
- 3. Monitorowanie realizacji zaleceń pokontrolnych zawartych w protokołach z przeprowadzonych przeglądów.
- 4.Przygotowywanie projektów umów oraz ich realizacja w sprawie wykonania przeglądów okresowych wynikających z przepisów prawa budowlanego.
- 5. Przeprowadzanie regularnych lustracji terenów i przeglądów elementów zagospodarowania terenu oraz jego wyposażenia na podległych obiektach, w tym w szczególności obiektów sportowo-rekreacyjnych, takich jak: place zabaw, siłownie zewnętrzne, a także mała architektura.
- Przygotowanie oraz koordynacja przedsięwzięć remontowych wykonywanych w budynkach stanowiących współwłasność.
- Opracowywanie planu remontów budynków.
- Prowadzenie remontów obiektów systemem gospodarczym w tym :
- 1. Planowanie, przygotowywanie, wykonywanie przez pracowników obsługi remontów ujętych w budżecie gminy.
- 2.Nadzór nad pracownikami zatrudnionymi w ramach robót publicznych oraz także pracownikami obsługi podczas prowadzonych prac remontowych.
- 3. Zakupywanie materiałów budowlanych przeznaczonych do remontu budynków wykonywanych przez pracowników wraz z rozliczaniem tych materiałów.
- 4.Weryfikowanie i opisywanie faktur, not księgowych oraz innych dokumentów księgowych, w zakresie wykonywanych zadań.
- Planowanie wydatków do budżetu w ramach zajmowanego stanowiska .
- 8.Przygotowywanie projektów uchwał Rady Gminy.
- Prowadzenie sprawozdawczości z zajmowanego stanowiska pracy.
Nasze wymagania
- III. Wymagania niezbędne :
- 1) obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust.2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- 2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- 3) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
- 4) nieposzlakowana opinia,
- 5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
- 6) posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na określonym stanowisku,
- 7) posiadanie wykształcenia minimum średniego preferowane kierunki techniczne
- 8) znajomość przepisów prawnych niezbędnych do wykonania pracy na określonym stanowisku:
- - ustawy o samorządzie gminnym,
- - ustawy o finansach publicznych,
- - ustawy prawo budowlane,
- - ustawy prawo zamówień publicznych
- Wymagania dodatkowe:
- 1) dobra znajomość pakietu Ms Office
- 2) umiejętność pracy w zespole oraz organizacja pracy zespołowej,
- 3) komunikatywność, samodzielność w pracy, dyspozycyjność,
- 4) dokładność, sumienność,
- 5) doświadczenie na podobnym stanowisku pracy
- 6) umiejętność czytania projektów budowlanych
- 7) umiejętność czytania dokumentacji architektonicznej
- 8) umiejętność pracy pod presją czasu;
- 9) prawo jazdy
- 10) znajomość posługiwania się programem do kosztorysowania np. Norma, będzie dodatkowym atutem.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) aby podjąć działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i dostępności do rozpoczęcia pracy); (b) w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. imię, nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia); c) w oparciu o Twoją zgodę, która wyrażona jest poprzez przeslanie dokumentów aplikacyjnych zawierających takie informacje jak np. wizerunek czy zainteresowania.
Podanie wszystkich danych osobowych, o których mowa powyżej jest dobrowolne, natomiast dane wymienione w lit. a) i b) są niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji. Niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości rozpatrzenia kandydatury. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne, ale może pomóc w sprawnym przeprowadzeniu procesu rekrutacji.
Masz prawo żądać dostępu do Twoich danych (w tym uzyskania ich kopii), sprostowania danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia, jak również wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych.
Podane przez Ciebie dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu profilowania albo podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres 1 roku, chyba, że wyraziłeś odrębną zgodę na wykorzystanie Twoich danych osobowych w przyszłych rekrutacjach.
W celu realizacji praw lub w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych skontaktuj się z nami pod adresem: sekretariat@jemielno.pl.
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.