Wyszukiwarka

Najczęściej zadawane pytania. Klient wpisując swoje pytanie, otrzyma odpowiedź. Nie musin przeszukiwać długiej listy z dotychczas zadawanymi pytaniami.
Odwiedź nas na Facebooku

Czy dostęp do informacji na stronie jest przejrzysty i intuicyjny?

Przejrzystość informacji na stronie


Zapraszamy do wyrażenia opinii na temat naszej działalnosci

Zobacz wyniki ostatniej sondy

Oceń nas
Napisz do nas

 

Zamknij
Skip to Content
Zielona Linia - Strona główna
Zielona Linia - Strona główna
Szukaj
Język polski English русский український
ZALOGUJ
ZAREJESTRUJ
CZAT
KONTAKT
KONTRAST
  • Praca i firma
    • Akcja Rekrutacja
    • Kreator CV
    • Własna firma
    • Kodeks pracy
    • Ogłoszenia o pracy i szkolenia
    • Autoposzukiwacz ogłoszeń
  • Urząd pracy
    • Rejestracja w urzędzie pracy
    • Szkolenia z urzędu pracy
    • Dofinansowanie zatrudnienia
    • Zasiłek i inne świadczenia
  • Pracodawca
    • Dofinansowanie zatrudnienia
    • Zatrudnianie osób niepełnosprawnych
    • Zatrudnianie cudzoziemców
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Wyszukiwarka pracowników
  • Aktualności
    • Rynek pracy na co dzień
    • Rynek pracy w prawie
    • Rynek pracy w mediach
    • Raporty i wywiady
    • Informacje z regionu
    • Archiwum wiadomości
    • Poradniki video
    • Poradniki do pobrania
  • O nas
    • Organizator Centrum
    • Partnerzy serwisu ZL
    • O Portalu Zielona Linia
    • Usługi Zielonej Linii
    • Współpracuj z nami
    • Sewisy współpracujące
    • Centrum prasowe

Aplikacja Moja Praca

Aplikacja Moja Praca

pracuj.pl

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY

URZĄD GMINY JEMIELNO
Print Back

GŁÓWNE INFORMACJE:

Dokument
Nr ewidencyjny:
83385386
Branza
Branża:
Administracja biurowa
Pieniadze
Zarobki:
-
Lokalizacja
Lokalizacja:
Polska, dolnośląskie, Jemielno (pow. górowski)
Zegar
Ważne do:
2025-05-22
Dokument
Rodzaj umowy:
Brak

Dodatkowe informacje:

Pracownik administracyjny

Miejsce pracy: Jemielno (pow. górowski)

Twój zakres obowiązków

  • obowiązków pracownika należy:
  • 1.Pomoc przy realizacji zadań inwestycyjnych w tym:
  • 1.Przygotowywanie projektów wniosków o dofinansowanie do zadań realizowanych w ramach zadań inwestycyjnych lub bieżących w tym przygotowanie zakresu rzeczowego objętego wnioskiem.
  • 2.Koordynowanie złożonych wniosków o dofinansowanie.
  • 3.Sprawozdawczość i rozliczanie środków pomocowych otrzymanych na realizację przedsięwzięć.
  • 4.Organizacja, prowadzenie i czynny udział w naradach koordynacyjnych, protokołowanie, współuczestniczenie w odbiorach częściowych i końcowych robót.
  • 5.Sporządzanie na druku OT lub PT przyjęcia lub przekazania środka trwałego w zakresie zrealizowanych przedsięwzięć.
  • 6. Pomoc w prowadzeniu bieżących spraw formalnych referatu.
  • 7.Bieżąca współpraca z zewnętrznymi firmami wykonawczymi, projektowymi i nadzorem inwestorskim.
  • 8. Uczestniczenie w procesie planowania merytorycznego i finansowego zadań inwestycyjnych
  • Sporządzanie projektów umów i zleceń do kwoty 130.000,00 zł netto, wynikających z wydatkowania środków na zajmowanym stanowisku pracy.
  • Prowadzenie spraw związanych z bieżącym utrzymaniem budynków mienia komunalnego oraz placów zabaw w tym:
  • 1.Bieżące prowadzenie książek obiektu budowlanego.
  • 2. Kontrola stanu technicznego budynków oraz palców zabaw.
  • 3. Monitorowanie realizacji zaleceń pokontrolnych zawartych w protokołach z przeprowadzonych przeglądów.
  • 4.Przygotowywanie projektów umów oraz ich realizacja w sprawie wykonania przeglądów okresowych wynikających z przepisów prawa budowlanego.
  • 5. Przeprowadzanie regularnych lustracji terenów i przeglądów elementów zagospodarowania terenu oraz jego wyposażenia na podległych obiektach, w tym w szczególności obiektów sportowo-rekreacyjnych, takich jak: place zabaw, siłownie zewnętrzne, a także mała architektura.
  • Przygotowanie oraz koordynacja przedsięwzięć remontowych wykonywanych w budynkach stanowiących współwłasność.
  • Opracowywanie planu remontów budynków.
  • Prowadzenie remontów obiektów systemem gospodarczym w tym :
  • 1. Planowanie, przygotowywanie, wykonywanie przez pracowników obsługi remontów ujętych w budżecie gminy.
  • 2.Nadzór nad pracownikami zatrudnionymi w ramach robót publicznych oraz także pracownikami obsługi podczas prowadzonych prac remontowych.
  • 3. Zakupywanie materiałów budowlanych przeznaczonych do remontu budynków wykonywanych przez pracowników wraz z rozliczaniem tych materiałów.
  • 4.Weryfikowanie i opisywanie faktur, not księgowych oraz innych dokumentów księgowych, w zakresie wykonywanych zadań.
  • Planowanie wydatków do budżetu w ramach zajmowanego stanowiska .
  • 8.Przygotowywanie projektów uchwał Rady Gminy.
  • Prowadzenie sprawozdawczości z zajmowanego stanowiska pracy.

Nasze wymagania

  • III. Wymagania niezbędne :
  • 1) obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust.2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
  • 2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
  • 3) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
  • 4) nieposzlakowana opinia,
  • 5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
  • 6) posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na określonym stanowisku,
  • 7) posiadanie wykształcenia minimum średniego preferowane kierunki techniczne
  • 8) znajomość przepisów prawnych niezbędnych do wykonania pracy na określonym stanowisku:
  • - ustawy o samorządzie gminnym,
  • - ustawy o finansach publicznych,
  • - ustawy prawo budowlane,
  • - ustawy prawo zamówień publicznych
  • Wymagania dodatkowe:
  • 1) dobra znajomość pakietu Ms Office
  • 2) umiejętność pracy w zespole oraz organizacja pracy zespołowej,
  • 3) komunikatywność, samodzielność w pracy, dyspozycyjność,
  • 4) dokładność, sumienność,
  • 5) doświadczenie na podobnym stanowisku pracy
  • 6) umiejętność czytania projektów budowlanych
  • 7) umiejętność czytania dokumentacji architektonicznej
  • 8) umiejętność pracy pod presją czasu;
  • 9) prawo jazdy
  • 10) znajomość posługiwania się programem do kosztorysowania np. Norma, będzie dodatkowym atutem.
Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne, zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez URZĄD GMINY JEMIELNO z siedzibą w: Jemielno 81, 56-209 Jemielno (Pracodawca), jako administratora danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) aby podjąć działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i dostępności do rozpoczęcia pracy); (b) w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. imię, nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia); c) w oparciu o Twoją zgodę, która wyrażona jest poprzez przeslanie dokumentów aplikacyjnych zawierających takie informacje jak np. wizerunek czy zainteresowania.
Podanie wszystkich danych osobowych, o których mowa powyżej jest dobrowolne, natomiast dane wymienione w lit. a) i b) są niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji. Niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości rozpatrzenia kandydatury. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne, ale może pomóc w sprawnym przeprowadzeniu procesu rekrutacji.
Masz prawo żądać dostępu do Twoich danych (w tym uzyskania ich kopii), sprostowania danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia, jak również wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych.
Podane przez Ciebie dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu profilowania albo podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres 1 roku, chyba, że wyraziłeś odrębną zgodę na wykorzystanie Twoich danych osobowych w przyszłych rekrutacjach.
W celu realizacji praw lub w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych skontaktuj się z nami pod adresem: sekretariat@jemielno.pl.

Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Warning
Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.
Polska, dolnośląskie, Jemielno (pow. górowski)
Next
Zobacz na mapie
(Opens New Window)

PODOBNE OGŁOSZENIA O PRACĘ:

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY W KANCELARII ADWOKACKIEJ
KANCELARIA ADWOKACKA LUDMIŁA GRYGA-LEWANDOWSKA I MARTA KOTALA s.c.
PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY
SIMPAX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY
PROJPRZEM BUDOWNICTWO SP. Z O.O.
PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY DO DZIAŁU TRANSPORTU
McKeen-Beef CP
PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY W DZIEKANACIE WYDZIAŁU NAUK O ZDROWIU
Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum
Ogłoszenia o pracy podlegają przepisom ustawy z dnia 26 stycznia 1984 r. Prawo prasowe (Dz.U. z 1984 r. Nr 5 poz. 24 z późń. zm. oraz ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.) i nie cechują się jakością oraz rzetelnością ofert pracy upowszechnianych przez Publiczne Służby Zatrudnienia.
Search

Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera i pozostań na bieżąco z aktualnościami z rynku pracy.

  • Praca i firma
    • Akcja Rekrutacja
    • Kreator CV
    • Własna firma
    • Kodeks Pracy
    • Ogłoszenia o pracy i szkolenia
    • Autoposzukiwacz ogłoszeń
  • Urząd pracy
    • Rejestracja
    • Podnoszenie kwalifikacji
    • Wsparcie zatrudnienia
    • Świadczenia
  • Pracodawcy
    • Dotacje na zatrudnianie pracowników
    • Zatrudnianie osób niepełnosprawnych
    • Zatrudnianie cudzoziemców
    • Szkolenia i usługi rynku pracy
  • O nas
    • Organizator Centrum
    • Partnerzy serwisu Zielonej Linii
    • O Portalu Zielona Linia
    • Zakres działalności (ETR)
    • Deklaracja dostępności
    • Deklaracja dostępności aplikacji mobilnej
    • Regulamin Portalu
    • Polityka prywatności
    • Polityka Cookies
    • Klauzula informacyjna Social Media
    • Regulamin DSA
    • Usługi Zielonej Linii
    • Współpracuj z nami
    • Sewisy współpracujące
    • Centrum prasowe
  • Zielona Linia na Facebooku
  • Zielona Linia na Twitterze
  • Zielona Linia na You Tube
  • Zielona Linia na Instagramie

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2024

Utworzenie portalu było współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS
Wróć do góry