GŁÓWNE INFORMACJE:






Dodatkowe informacje:
Recepcjonista / Recepcjonistka
Miejsce pracy: WarszawaYour responsibilities
As Assistant Host Manager you will be responsible for running day-to-day operations while ensuring a high standard of service for guests with the support of your Host Manager. You will ensure a smooth and efficient on-site operation, a strong sense of community and promote and maintain a welcoming environment for our guests. Your engagement and positive handling of guests’ concerns is always key and your management of reservations and positive collaboration with suppliers meet high standards at all times.
Working in the Host Team involves active participation in reservation management tasks, including coordinating room reservations, updating booking systems, and ensuring accurate guest information. Furthermore, the role encompasses financial reconciliation responsibilities, such as reviewing and reconciling invoices, managing guest accounts, and ensuring proper financial documentation. All these tasks are performed while maintaining a strong focus on fostering a sense of community by engaging with guests, organizing community events, and creating a welcoming environment for our guests.
Key Responsibilities include:
• Guest relations, community building and organizing engaging events
• Reservations, accounts management, reviewing and reconciling invoices, ensuring financial documentation
• Responding flexibly to unforeseen challenges and skilfully resolving any conflicts that may surface
• Day-to day collaboration with housekeeping, maintenance and security counter-party
Our requirements
At Noli Studios we look for caring colleagues who have a “can-do” attitude and a high level of integrity. We value a positive, self-motivated attitude and good organization and prioritization skills, as well as excellent cooperation skills. You have a strong motivation to learn and succeed with new tasks. To match the role, we expect you to have:
• A bachelor’s degree or equivalent e.g. in hotel management/hospitality, economy or business administration (this is not a demand, but an additional benefit)
• Customer service experience
• Empathy, engagement and communication skills
• Fluency in written and spoken Polish and English
• A high level of IT proficiency (this is not a demand, but an additional benefit)
• Flexibility and being able to work during weekends and bank holidays
What we offer
• Make a difference by helping create urban spaces and places that enrich people’s lives in the most sustainable way
• Lead the industry with an innovator that is pioneering new approaches while raising standards and inspiring the industry
• Learn and grow as part of a powerhouse of brilliant people where teamwork, feedback and different ways of thinking are at the core
• Be your whole self in a purpose-driven culture with a strong sense of belonging, based on trust, celebration and caring for each other
About Us
Nelio Concepts creates and manages industry-leading brands that offer our global audience the most innovative serviced living experiences. One of the managed concepts is Noli Studios - A collection of serviced studios for home-seekers and travellers looking for more. Noli is part of NREP and Urban Partners, for more information please see Nrep - Better real estate for people and cities
The shared goal and common thread in everything we do is community. We believe that lived experiences become more meaningful when shared with others. So, we seek to provide spaces that unite and connect along with easily accessible services. This way our customers can focus on what truly counts; life itself.
Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne, zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez NOLI STUDIOS POLAND sp. z o.o. z siedzibą w: Plac marsz. Józefa Piłsudskiego 3, 00-078 Warszawa (Pracodawca), jako administratora danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.Twoje dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) aby podjąć działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i dostępności do rozpoczęcia pracy); (b) w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. imię, nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia); c) w oparciu o Twoją zgodę, która wyrażona jest poprzez przeslanie dokumentów aplikacyjnych zawierających takie informacje jak np. wizerunek czy zainteresowania.
Podanie wszystkich danych osobowych, o których mowa powyżej jest dobrowolne, natomiast dane wymienione w lit. a) i b) są niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji. Niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości rozpatrzenia kandydatury. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne, ale może pomóc w sprawnym przeprowadzeniu procesu rekrutacji.
Masz prawo żądać dostępu do Twoich danych (w tym uzyskania ich kopii), sprostowania danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia, jak również wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych.
Podane przez Ciebie dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu profilowania albo podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres 1 roku, chyba, że wyraziłeś odrębną zgodę na wykorzystanie Twoich danych osobowych w przyszłych rekrutacjach.
W celu realizacji praw lub w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych skontaktuj się z nami pod adresem: kabd@nrep.com.
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
