
PODREFERENDARZ DS. OBSŁUGI KANCELARII OGÓLNEJ W BIURO ADMINISTRACYJNE
GŁÓWNE INFORMACJE:






Obowiązki:
- Przyjmuje korespondencję wpływającą do UOKiK, za pośrednictwem operatora pocztowego, punktu podawczego Urzędu, platformy ePUAP oraz drogą elektroniczną, rejestruje w odpowiednich rejestrach systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD) i rozdziela do właściwych komórek organizacyjnych celem jej dalszej dekretacji.
- Realizuje rozliczenia z dostawcą usług pocztowych oraz przygotowuje i zgłasza reklamacje dotyczące realizacji usług pocztowych.
- Uczestniczy w planowaniu budżetu kancelarii oraz tworzeniu planu zamówień publicznych.
- Przyjmuje, rejestruje oraz ekspediuje pocztę wychodzącą z Urzędu.
Dodatkowe informacje:
Oczekiwania względem kandydata:pozostałe wymagania niezbędne:
- Wiedza specjalistyczna i umiejętność jej wykorzystania w zakresie organizacji i funkcjonowania UOKiK oraz administracji publicznej.
- Posiadanie kompetencji: orientacja na klienta/interesanta, współpraca, komunikacja, rzetelność.
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe :
- Znajomość systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD).
Dodatkowe informacje o stanowisku:
Do spraw: obsługi kancelarii ogólnej
Komórka organizacyjna: Biuro Administracyjne
Warunki pracy:
Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (winda, podjazd, schodołaz, toaleta).
Dokumenty niezbędne
- CV
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty dodatkowe
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Informacje na temat Procedury zgłoszeń wewnętrznych w UOKiK znajdują się na stronie:
https://uokik.gov.pl/bip/sygnalisci-wewnetrzni
Wzory oświadczeń:
Ilość oferowanych miejsc pracy:
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Kontakt:
2025-05-16
Miejsce składania dokumentów:
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów pl. Powstańców Warszawy 1 00-950 Warszawa lub składać w Kancelarii UOKiK (wejście od centrum konferencyjnego Urzędu) z dopiskiem BA-WKA-Pref
Dane osobowe - klauzula informacyjna:
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanym dalej RODO, informujemy, że:
Administratorem danych kandydatów do pracy w UOKiK jest Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa.
Inspektor Ochrony Danych: iod@uokik.gov.pl.
Cele przetwarzania danych osobowych i podstawa prawna
- w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy oraz ustawy o służbie cywilnej dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy w UOKiK na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c, art. 9 ust. 2 lit. b i art. 10 RODO w zw. z art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks
pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej
- przetwarzanie innych danych osobowych w zakresie
nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. a
RODO, a w przypadku danych osobowych szczególnej kategorii – art. 9 ust. 2 lit. a RODO). Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
- w przypadku wyrażenia zgody na otrzymanie ankiety oceniającej proces rekrutacji w UOKiK dane osobowe będą przetwarzane na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w
dowolnym czasie.
- w celu wypełnienia obowiązku archiwizacji dokumentów na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z
przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz Instrukcji Kancelaryjnej
obowiązującej w UOKiK.
Informacje o odbiorcach danych osobowych Odbiorcą danych osobowych kandydatów do pracy w UOKiK jest firma eRecruitment Solutions sp. z o.o. (ul. Prosta 68, 00-838 Warszawa), a także podmioty świadczące usługi
informatyczne, pocztowe i kurierskie na rzecz UOKiK. W przypadku wyrażenia zgody na otrzymanie ankiety oceniającej proces rekrutacji w UOKiK odbiorcą danych będzie Get Feedback Racino, Sadowski, Skowronek sp.j. (ul. Solec 81B lok.73A 00-382 Warszawa).
Odbiorcą danych osobowych udostępnianych w związku z ogłoszeniem informacji o wyniku naboru w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie UOKiK, w Biuletynie Informacji Publicznej UOKiK oraz w Biuletynie Informacji
Publicznej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów są osoby realizujące prawo dostępu do informacji publicznej. Dane osobowe mogą być udostępnione organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa, pomimo że nie są to odbiorcy danych osobowych.
Okres, przez który dane osobowe będą przechowywane Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania, a następnie przez okres:
- 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w
drodze naboru lub od dnia publikacji wyniku w przypadku, gdy nie został nawiązany stosunek pracy (dotyczy dokumentów aplikacyjnych)
- 5 lat od roku następującego po roku, w którym zakończył się nabór (dotyczy dokumentacji z naboru) – na podstawie Instrukcji Kancelaryjnej UOKiK ustalanej zgodnie z art. 5 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 o narodowym
zasobie archiwalnym i archiwach.
Prawa podmiotu danych
- prawo dostępu do danych i uzyskania ich kopii,
- prawo do sprostowania,
- prawo do bycia zapomnianym,
- prawo do ograniczenia przetwarzania,
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych,
- prawo do odwołania zgody.
Podstawa podania danych osobowych Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz przepisów ustawy o służbie cywilnej jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym.
Podanie przez Panią/Pana innych danych jest dobrowolne.