GŁÓWNE INFORMACJE:






Dodatkowe informacje:
Telefoniczny Doradca Klienta
Miejsce pracy: GliwiceTwój zakres obowiązków
- Poszukujemy osób na stanowisko Telefonicznego Doradcy Klienta. Współpracujemy m.in. z branżą telekomunikacyjną, wydawniczą. Projekty sprzedażowe - połączenia wychodzące.
Nasze wymagania
- Umiejętność klarownego wyrażania się i słuchania klienta
- Zdolność budowania pozytywnych relacji z klientami
- Zdolność do szybkiego przyswajania informacji o produktach lub usługach firmy
- Elastyczność w dostosowywaniu się do zmieniających się warunków pracy
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera
- Pozytywne podejście do pracy i gotowość do nauki :)
Mile widziane
- Osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności; statusem ucznia/studenta
To oferujemy
Wiemy, że w pracy bardzo ważna jest atmosfera, dlatego możemy Ci zagwarantować:
• otwartą komunikację w zespole, wspólne przerwy, imprezy, integracje
• nowoczesne biuro w centrum Gliwic (przy samym dworcu PKP)
• wszyscy mówimy sobie po imieniu, przychodzimy ubrani tak jak najwygodniej! Nie musisz się dusić pod krawatem
• pracę na stałe
Dodatkowo coś co może Cię zainteresować to:
• pewna podstawa za każdą przepracowaną godzinę (30,50 zł brutto/h)
• karta MultiSport – forma sama się nie zrobi :D
• na start dostajesz umowę zlecenie ze wszystkimi składkami
• możliwość awansu – każdy z Nas zaczynał od takiego samego stanowiska
• atrakcyjna prowizja, wypłacana zawsze w terminie – hajs się będzie zgadzał
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- spotkania integracyjne
- brak dress code’u
- kawa / herbata
- napoje
Jeśli spełniasz te warunki to ta praca jest właśnie dla Ciebie. Czekamy na Twoje CV, umówimy się i porozmawiamy.
- Pracujemy w godzinach 09:00-15:00 (na dalszym etapie współpracy możesz pracować po więcej godzin jeśli chcesz - 09:00-17:00).
- Jeżeli dobrze się u nas poczujesz - będziemy pracowali nad Twoim rozwojem, doświadczenie w sprzedaży/telefonicznej obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem.
- Nie musisz zastanawiać się co i jak powiedzieć klientowi na początku swojej przygody u nas - mamy gotowe rozwiązania, dostarczamy wszystkie niezbędne narzędzia do pracy.
- Jeżeli chcesz zobaczyć jak się u nas pracuje, zapraszamy na naszą stronę na Facebooku - CONECTART POLAND :)
Chcielibyśmy mieć pewność, że odczytałeś/łaś ogłoszenie dlatego zgłaszając swoją kandydaturę odpowiedz na 2 proste pytania i wyślij swoje CV :
- Co twoim zdaniem jest ważniejsze w pracy z klientem: umiejętność aktywnego słuchania i swobodne odnoszenie się do wypowiedzi klienta czy wypracowanie schematu rozmowy i trzymanie się go niezależnie od sytuacji
- Dlaczego mamy zdecydować się na Twoja kandydaturę?
Conectart Poland Sp. z o.o.
Jesteśmy Conectart. Po prostu - największy dostawca usług contact center w Czechach, teraz obecny także w Polsce. Zajmujemy się kompleksową obsługą procesów biznesowych dla naszych klientów w ponad 20 językach. Świadczymy usługi infolinii, obsługi klienta, backoffice, badań rynku i telesprzedaży.
Miejsce pracy w Gliwicach:
Bohaterów Getta Warszawskiego 9
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a, art. 9 ust.2 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE. 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) oraz na podstawie ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy.Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa. Ich niepodanie może skutkować odmową rozpatrzenia kandydatury w procedurze rekrutacyjnej. Aplikując na ww. stanowisko pracy wyraża P/P zgodę na ich przetwarzanie. Administratorem P/P danych osobowych jest Concectart Poland Sp. z o.o. ul. Korfantego 2, 40-004 Katowice. P/P dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na ww. stanowisko pracy. Odbiorcami P/P danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa. Posiada P/P prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania swoich danych, cofnięcia wyrażonej zgody na przetwarzanie danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego. Podaje P/P swoje dane osobowe dobrowolnie.
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
