GŁÓWNE INFORMACJE:






Dodatkowe informacje:
Księgowa/ Księgowy
Miejsce pracy: WarszawaTwój zakres obowiązków
- Ewidencja i rozliczanie środków trwałych oraz rozliczeń międzyokresowych kosztów.
- Kompleksowe księgowanie faktur sprzedaży i zakupu, wyciągów bankowych oraz innych dokumentów finansowych.
- Zapewnienie spójności danych finansowych poprzez regularne uzgadnianie kont księgi głównej.
- Analiza i interpretacja danych finansowych (koszty, przychody, salda bilansowe) w celu identyfikacji trendów i odchyleń.
- Rozliczanie transakcji leasingowych i dbałość o ich prawidłowe ujęcie w księgach.
- Komunikacja z instytucjami zewnętrznymi (urzędy skarbowe, inne organy administracji publicznej).
- Wykonywanie operacji przewalutowania i ich księgowanie.
- Wystawianie faktur wewnętrznych zgodnie z obowiązującymi procedurami.
- Udział w procesie sporządzania rocznych sprawozdań finansowych (bilans, rachunek wyników).
- Wyliczanie zobowiązań podatkowych CIT i VAT.
- Bieżąca praca z Klientem, również w jego siedzibie.
- Tworzenie doraźnych raportów i analiz finansowych na potrzeby zarządcze.
- Wsparcie zespołu w codziennych zadaniach.
- Inne prace zlecone przez przełożonego.
Nasze wymagania
- Minimum 2-3 lata doświadczenia w księgowości.
- Praktyczna znajomość procesu sporządzania deklaracji podatkowych (CIT, VAT) oraz sprawozdań do NBP i GUS.
- Podstawowa wiedza z zakresu tworzenia rocznych sprawozdań finansowych oraz doświadczenie w księgowaniu różnorodnych dokumentów.
- Dogłębna orientacja w aktualnych przepisach prawa podatkowego i umiejętność ich efektywnego stosowania w praktyce.
- Biegła znajomość systemów finansowo-księgowych ERP oraz pakietu MS Office (szczególnie Excel).
- Płynna komunikacja w języku angielskim na poziomie minimum B2.
- Wyższe wykształcenie (preferowane kierunki: finanse, rachunkowość, ekonomia).
- Doskonała organizacja pracy, precyzyjność i umiejętność pracy z detalami.
To oferujemy
- Umowę o pracę, zlecenie lub B2B dopasowaną do Twoich preferencji.
- Atrakcyjne wynagrodzenie, premie oraz regularny feedback.
- Bogaty pakiet benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna, pakiet kafeterii, ubezpieczenie na życie, zdrowe przekąski i napoje, dodatkowy dzień urlopu).
- Praca hybrydowa ( również w siedzibie klienta w centrum Warszawy).
- Jasno określoną ścieżkę kariery, dopasowaną do Twoich indywidualnych aspiracji.
- Budżet na szkolenia, integracje i wyjścia zespołowe, nagrody jubileuszowe oraz konkursy dla pracowników.
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- owoce
- spotkania integracyjne
- napoje
- strefa relaksu
- program rekomendacji pracowników
- inicjatywy dobroczynne
- dodatkowy urlop
- Kafeteria benefitów.
Etapy rekrutacji
- Wysyłasz CV.
- Przeprowadzimy krótką rozmowę telefoniczną.
- Umawiamy Cię na rozmowę online.
- Otrzymasz od nas informację zwrotną.
ALTO w sieci- skontaktuj się z nami!
- https://www.linkedin.com/company/altoadvisory
- https://altoadvisory.pl/zespol/
- https://www.instagram.com/altoadvisory
Jak się u nas pracuje?
- ALTO mówimy sobie po imieniu - rozmawiaj swobodnie z każdym.
- Jesteśmy pomocni i wspieramy się nawzajem - nigdy nie bój się pytać.
- Mamy inicjatywę Idea Box - słuchamy Twoich pomysłów i staramy się je wdrażać.
- Doceniamy zaangażowanie pracowników m.in. podczas plebiscytu ALTO Spot Awards – inicjatywy oddolnej, podczas której sami wyróżniamy swoich kolegów i koleżanki.
- Integrujemy się podczas spotkań zespołowych, wyjazdów oraz licznych akcji charytatywnych. W zeszłym roku wspólnie wyjeżdżaliśmy, malowaliśmy, śpiewaliśmy, a także wspieraliśmy m.in. schroniska dla zwierząt, "Szlachetną Paczkę", WOŚP oraz inicjatywy prośrodowiskowe.
- Działamy zgodnie z zasadami work-life balance, aby nasi pracownicy mogli realizować swoje pasje także poza pracą.
- W ALTO jesteśmy otwarci na sportowe pasje - wspólnie graliśmy w piłkę (ALTO CUP), jeździliśmy na wycieczki rowerowe, pływaliśmy na kajakach czy biegaliśmy w szczytnym celu.
- Brak sztywnego dress code'u – opieramy się na zasadach smart-casual. Strój powinien być schludny i dostosowany do potencjalnych spotkań biznesowych w biurze, ale też komfortowy dla Ciebie.
- Dodatkowy dzień urlopu – w każdy ostatni piątek maja obchodzimy ALTO Family Day, dzień wolny przeznaczony na spędzenie czasu z rodziną.
- Przekąski i napoje – w każdy wtorek mamy dostawę świeżych owoców oraz warzyw. Oferujemy również różne rodzaje mleka do kawy, płatki, miody, soki i inne przekąski.
- Strefa relaksu – w strefie "chillu" znajdziesz wiele gier i książek, które pozwolą Ci się zregenerować podczas przerw.
- Program rekomendacji pracowników – dzięki niemu możesz zyskać premię, a my nowych pracowników.
- W biurze posiadamy Baby Room, aby ułatwić rodzicom powrót do pracy.
- Pakiet medyczny i ubezpieczeniowy można rozszerzyć na członków rodziny.
ALTO
Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą konsultingową – w zeszłym roku dołączyło do nas ponad 70 osób i cały czas rośniemy, obsługując klientów z wielu różnych branż.
ALTO od 14 lat wspiera przedsiębiorstwa w rozwoju i osiąganiu ich celów biznesowych. Specjalizujemy się w takich obszarach, jak podatki, księgowość, zarządzanie ryzykiem oraz ESG.
W niedawno przeprowadzonej ankiecie satysfakcji 92% naszych pracowników oceniło relacje koleżeńskie oraz atmosferę w naszej firmie jako dobre lub bardzo dobre.
Zgrany i profesjonalny zespół to nasz powód do dumy!
Otrzymaliśmy także tytuł Friendly Workplace Poland 2023 – prestiżowe wyróżnienie dla pracodawców, którzy wyróżniają się nowoczesnym podejściem do polityki personalnej i rozwoju pracowników.
Jako firma stawiamy na innowacyjność, rozwój i współpracę! Łączymy talenty z technologią nowoczesnych rozwiązań AI.
Wszystkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych w tej rekrutacji znajdziesz w formularzu aplikacyjnym, po kliknięciu w przycisk "Aplikuj Teraz".Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
