GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
82969715

Branża:
Administracja Państwowa

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, zachodniopomorskie, Dębno

Ważne do:
2025-05-06

Rodzaj umowy:
umowa zlecenie
Dodatkowe informacje:
Lokalizacja: ul. Gorzowska 3, 74-400 Dębno
Stanowisko: Referent ds. Obsługi Klienta
Opis stanowiska:
Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko Referenta ds. Obsługi Klienta. Jeśli jesteś komunikatywną, odpowiedzialną i proaktywną osobą, która lubi pracować z klientami i dbać o ich satysfakcję, to ta oferta jest właśnie dla Ciebie!
Zakres obowiązków:
• Obsługa zgłoszeń klientów: Odpowiedzialność za przyjmowanie i rozwiązywanie zgłoszeń od klientów dotyczących usług, awarii, reklamacji oraz zapytań.
• Wsparcie procesów sprzedaży i umów: Pomoc w zakładaniu nowych umów, doradztwo w zakresie dostępnych usług oraz rozwiązywanie kwestii związanych z taryfami, fakturowaniem i zmianą danych klienta.
• Rozwiązywanie problemów: Udzielanie informacji na temat bieżących rozliczeń, problemów z płatnościami, fakturowaniem oraz awariami. Przyjmowanie i rozwiązywanie reklamacji.
• Koordynowanie spraw administracyjnych: Współpraca z innymi działami firmy (np. finansowym, technicznym) w celu zapewnienia pełnej obsługi klienta.
• Dbanie o relacje z klientami: Budowanie pozytywnych i długofalowych relacji z klientami, dbanie o ich satysfakcję i profesjonalną obsługę.
• Weryfikacja dokumentów i danych: Sprawdzanie poprawności danych osobowych i dokumentów związanych z obsługą klientów.
Wymagania:
• Doświadczenie w pracy z klientami lub w obszarze obsługi klienta (mile widziane w branży energetycznej).
• Dobre umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.
• Umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu.
• Skrupulatność, odpowiedzialność i zaangażowanie w realizowanie zadań.
• Znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office).
• Mile widziana znajomość branży energetycznej oraz procedur związanych z obsługą klientów.
Oferujemy:
• Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
• Szkolenia i możliwość rozwoju zawodowego.
• Warunki pracy i wynagrodzenia: umowa zlecenie, stawka 30,50 zł/h brutto.
• Przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu.
• Pakiet benefitów pracowniczych (np. karta MultiSport, ubezpieczenie na życie).
Wyślij swoje CV na adres: @
Kontakt: 883 088 319
Dołącz do nas i twórz z nami przyszłość!
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli w CV:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))”.
Agencja Pracy Tymczasowej FallWork 6231.
OFERTA PRACY TYMCZASOWEJ.
Stanowisko: Referent ds. Obsługi Klienta
Opis stanowiska:
Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko Referenta ds. Obsługi Klienta. Jeśli jesteś komunikatywną, odpowiedzialną i proaktywną osobą, która lubi pracować z klientami i dbać o ich satysfakcję, to ta oferta jest właśnie dla Ciebie!
Zakres obowiązków:
• Obsługa zgłoszeń klientów: Odpowiedzialność za przyjmowanie i rozwiązywanie zgłoszeń od klientów dotyczących usług, awarii, reklamacji oraz zapytań.
• Wsparcie procesów sprzedaży i umów: Pomoc w zakładaniu nowych umów, doradztwo w zakresie dostępnych usług oraz rozwiązywanie kwestii związanych z taryfami, fakturowaniem i zmianą danych klienta.
• Rozwiązywanie problemów: Udzielanie informacji na temat bieżących rozliczeń, problemów z płatnościami, fakturowaniem oraz awariami. Przyjmowanie i rozwiązywanie reklamacji.
• Koordynowanie spraw administracyjnych: Współpraca z innymi działami firmy (np. finansowym, technicznym) w celu zapewnienia pełnej obsługi klienta.
• Dbanie o relacje z klientami: Budowanie pozytywnych i długofalowych relacji z klientami, dbanie o ich satysfakcję i profesjonalną obsługę.
• Weryfikacja dokumentów i danych: Sprawdzanie poprawności danych osobowych i dokumentów związanych z obsługą klientów.
Wymagania:
• Doświadczenie w pracy z klientami lub w obszarze obsługi klienta (mile widziane w branży energetycznej).
• Dobre umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.
• Umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu.
• Skrupulatność, odpowiedzialność i zaangażowanie w realizowanie zadań.
• Znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office).
• Mile widziana znajomość branży energetycznej oraz procedur związanych z obsługą klientów.
Oferujemy:
• Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
• Szkolenia i możliwość rozwoju zawodowego.
• Warunki pracy i wynagrodzenia: umowa zlecenie, stawka 30,50 zł/h brutto.
• Przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu.
• Pakiet benefitów pracowniczych (np. karta MultiSport, ubezpieczenie na życie).
Wyślij swoje CV na adres: @
Kontakt: 883 088 319
Dołącz do nas i twórz z nami przyszłość!
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli w CV:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))”.
Agencja Pracy Tymczasowej FallWork 6231.
OFERTA PRACY TYMCZASOWEJ.
Rodzaj umowy:
umowa zlecenie
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.