GŁÓWNE INFORMACJE:






Dodatkowe informacje:
Kierowca autobusu miejskiego
Miejsce pracy: KatowiceTwój zakres obowiązków
- Prowadzenie autobusu zgodnie z rozkładem jazdy.
- Zapewnienie bezpiecznego i komfortowego przewozu pasażerów.
- Obsługa kasownika, systemu monitoringu oraz tablic informacyjnych.
- Udzielanie informacji pasażerom w razie potrzeby.
- Dbanie o powierzony pojazd oraz zgłaszanie usterek technicznych.
Nasze wymagania
- Prawo jazdy kategorii D wraz ze świadectwem kwalifikacji zawodowej potwierdzającej ukończenie szkolenia okresowego lub uzyskania kwalifikacji wstępnej,
- Brak orzeczonego zakazu wykonywania zawodu kierowcy,
- Mile widziana znajomość topografii obszaru Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii,
- Odporności na stres i opanowania,
- Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu autobusu w transporcie miejskim lub innych dużych pojazdów.
O nas
Serwis GZM jest spółką, która stawia na nowoczesne technologie i przyjazne rozwiązania. Kluczowe są dla nas mobilność i komunikacja, to główne obszary naszych działań.
Naszym priorytetem są ułatwienia korzystania z zasobów Metropolii i pokazanie jak przyjazną jest ona przestrzenią zarówno do codziennego życia, jak i do rozwoju kulturalnego, społecznego czy zawodowego. Metropolia to po prostu dobre miejsce do życia, a my ułatwiamy Wam poruszanie się w niej.
Praca będzie świadczona na rzecz jednego z Przedsiębiorstw Komunikacji Miejskiej (PKM). Przydział do konkretnego PKM uzależniony będzie od miejsca zamieszkania kandydata – wybrana zostanie jednostka najbliższa adresowi zamieszkania, w celu zapewnienia jak największej wygody dojazdu do pracy.
Jako Serwis GZM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Tarnowskich Górach, przy ul. Pokoju 1, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym w Gliwicach pod numerem KRS: 1019526, NIP: 6452579504, REGON: 524477742 w świetle przepisów jesteśmy Administratorem Państwa danych osobowych. Oznacza to, że odpowiadamy za wykorzystanie danych w sposób bezpieczny, zgodny z umową oraz obowiązującymi przepisami.Kontakt z Administratorem danych osobowych Serwis GZM e-mail: p.krzyzak@gzmserwis.pl
Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można się skontaktować pod numerem tel.509 934 043, e-mail: kinga.seweryn@apfsolutions.pl
Dbając o Państwa prawa oraz spełniając obowiązek informacyjny poniżej opisaliśmy w jaki sposób będziemy przetwarzać Państwa dane.
DLACZEGO I JAK PRZETWARZAMY PAŃSTWA DANE OSOBOWE?
Aby właściwie wykonać naszą usługę pozyskujemy Państwa dane osobowe jak m.in.
· Dane identyfikacyjne: imię i nazwisko, numer kontaktowy oraz adres e-mail.
· Dane osobowe ujęte w dokumentach, które otrzymujemy od Państwa w związku ze świadczonymi przez nas usługami w zakresie rekrutacji.
Powyższe dane są nam niezbędne do:
· przedstawienia Państwa kandydatury przyszłemu pracodawcy;
· utrzymanie kontaktu telefonicznego;
· realizacji prawnie uzasadnionego interesu m.in. odpowiedzi na Państwa pytania, przygotowania propozycji ofert dostępnych w ramach naszej działalności, wsparcia Państwa w trakcie realizacji naszej usługi;
· badania satysfakcji;
Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a (Państwa zgoda); art. 6 ust. 1 lit. f (Prawnie uzasadniony interes).
Będziemy przekazywać Państwa dane osobowe wyłącznie trzem grupom odbiorców:
1. osobom upoważnionym przez nas, naszym pracownikom i współpracownikom, którzy muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki;
2. podmiotom przetwarzającym, którym zlecimy to zadanie, uczestniczącym w wykonywaniu naszych czynności:
· obsługującym nasze systemy teleinformatyczne lub udostępniającym nam narzędzia teleinformatyczne, w tym serwery;
3. innym odbiorcom danych – podmiotom zewnętrznym:
· podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską, z których usług korzystamy;
· naszym klientom, którzy poszukują osób do pracy na stanowiskach zgodnych z Państwa profilem.
Jak długo będziemy przetwarzać Państwa dane?
Państwa dane osobowe będą przechowywane do czasu zdezaktualizowania się, utraty przydatności lub wycofania zgody. Natomiast nie dłużej niż 5 lat.
Jakie prawa przysługują Państwu w związku z przetwarzaniem danych osobowych?
· Prawo dostępu do treści swoich danych osobowych – czyli uzyskanie informacji o celu i sposobie przetwarzania Państwa danych osobowych oraz kopii danych.
· Prawo do sprostowania danych – czyli poprawienie danych, gdy są one błędne, uległy zmianie lub zdezaktualizowały się.
· Prawo do częściowego lub całkowitego usunięcia danych („Prawo do bycia zapomnianym”) – czyli usunięcia danych, które przetwarzane są bez uzasadnionych podstaw prawnych.
· Prawo do ograniczenia przetwarzania – czyli ograniczenia przetwarzania danych wyłącznie do ich przechowywania.
· Prawo do przenoszenia danych – czyli uzyskania swoich danych osobowych, które nam przekazaliście lub wskazania innego administratora, któremu powinniśmy je przekazać, o ile będzie to technicznie możliwe.
· Prawo wniesienia sprzeciwu, co do danych osobowych, których podanie jest dobrowolne – czyli m.in. na potrzeby marketingu bezpośredniego.
· Prawo do wycofania zgody – mogą Państwo w dowolnej chwili wycofać każdą zgodę, którą Państwo wyrazili. Proszę pamiętać, iż od złożenia dyspozycji nie będziemy już przetwarzać danych we wskazanym przez Państwa celu, ale do czasu wycofania zgody mamy prawo przetwarzać Państwa dane.
Prawo do wniesienia skargi:
Mają Państwo prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, jeżeli uważają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy prawa.
Mogą Państwo realizować swoje prawa składając u nas wniosek w formie:
1. a) pisemnej na adres: Serwis GZM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Pokoju 1, 42-600 Tarnowskie Góry
2. b) elektronicznej na adres mailowy.
Państwa dane nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych znajdziesz w naszej siedzibie albo na naszej stronie internetowej: https://gzmserwis.pl/
/>
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
