GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
82878496

Branża:
Human Resources

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, śląskie, Jaworzno

Ważne do:
2025-05-07

Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Dodatkowe informacje:
Wynagrodzenie do negocjacji – adekwatne do posiadanego doświadczenia, kwalifikacji i umiejętności.
Miejsce zatrudnienia: Jaworzno
Zakres obowiązków:
• zapewnienie prawidłowej i zgodnej z obowiązującymi przepisami obsługi kadrowo-płacowej Spółki, jej pracowników i podmiotów współpracujących,
• bieżące prowadzenie niezbędnej dokumentacji personalnej – zakładanie akt osobowych dla nowych pracowników, sporządzanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych, bieżące prowadzenie akt osobowych, udział w monitorowaniu badań lekarskich i szkoleń BHP, umów terminowych, przygotowywanie świadectw pracy; oraz innej dokumentacji, wymaganej przepisami prawa,
• prawidłowe rozliczanie czasu pracy pracowników,
• obsługa PPK, PFRON,
• obsługa benefitów pracowniczych,
• prawidłowe i terminowe wypełnianie i przekazywanie danych do sprawozdań dla Urzędu Skarbowego, Zakładu Ubezpieczeń Społecznych oraz Głównego Urzędu Statystycznego.
Wymagania:
• doświadczenie na samodzielnym stanowisku w zakresie obsługi kadrowo – płacowej 3 lata,
• wykształcenie wyższe lub średnie, mile widziane kierunkowe,
• praktyczna wiedza z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i przepisów podatkowych,
• znajomość pakietu MS Office (w tym MS Excel),
• znajomość programu Płatnik,
• mile widziana znajomość obsługi programu kadrowo-płacowego insERT Gratyfikant NEXO,
• dobra organizacja pracy, dokładność oraz terminowość w wykonywaniu powierzonych obowiązków, odpowiedzialności za wykonywaną pracę.
Oferujemy:
• atrakcyjne warunki finansowe, adekwatne do posiadanego doświadczenia oraz system premiowy,
• zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę B2B,
• rozwój zawodowy poprzez szkolenia, kursy, konferencje,
• pakiet socjalno- pracowniczy,
• niezbędne wyposażenie i narzędzia pracy.
Miejsce zatrudnienia: Jaworzno
Zakres obowiązków:
• zapewnienie prawidłowej i zgodnej z obowiązującymi przepisami obsługi kadrowo-płacowej Spółki, jej pracowników i podmiotów współpracujących,
• bieżące prowadzenie niezbędnej dokumentacji personalnej – zakładanie akt osobowych dla nowych pracowników, sporządzanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych, bieżące prowadzenie akt osobowych, udział w monitorowaniu badań lekarskich i szkoleń BHP, umów terminowych, przygotowywanie świadectw pracy; oraz innej dokumentacji, wymaganej przepisami prawa,
• prawidłowe rozliczanie czasu pracy pracowników,
• obsługa PPK, PFRON,
• obsługa benefitów pracowniczych,
• prawidłowe i terminowe wypełnianie i przekazywanie danych do sprawozdań dla Urzędu Skarbowego, Zakładu Ubezpieczeń Społecznych oraz Głównego Urzędu Statystycznego.
Wymagania:
• doświadczenie na samodzielnym stanowisku w zakresie obsługi kadrowo – płacowej 3 lata,
• wykształcenie wyższe lub średnie, mile widziane kierunkowe,
• praktyczna wiedza z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i przepisów podatkowych,
• znajomość pakietu MS Office (w tym MS Excel),
• znajomość programu Płatnik,
• mile widziana znajomość obsługi programu kadrowo-płacowego insERT Gratyfikant NEXO,
• dobra organizacja pracy, dokładność oraz terminowość w wykonywaniu powierzonych obowiązków, odpowiedzialności za wykonywaną pracę.
Oferujemy:
• atrakcyjne warunki finansowe, adekwatne do posiadanego doświadczenia oraz system premiowy,
• zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę B2B,
• rozwój zawodowy poprzez szkolenia, kursy, konferencje,
• pakiet socjalno- pracowniczy,
• niezbędne wyposażenie i narzędzia pracy.
Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Zmianowość:
Brak
System wynagradzania:
Brak
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.