GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
82744918

Branża:
Administracja biurowa

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, lubuskie, Gorzów Wielkopolski

Ważne do:
2025-05-03

Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Dodatkowe informacje:
Firma B&J Inhouse Logistics GbmH poszukuje osoby na stanowisko
Pracownik administracyjny działu kadr
do swojego biura w Gorzowie Wlkp.
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
- wszelkie kwestie związane z zatrudnieniem i zwolnieniem pracownika,
- kontakt z niemieckimi klientami firmy,
- kontakt w jezyku niemieckim z urzędami oraz innymi instytucjami,
- prowadzenie akt pracowniczych,
- segregacja i archiwizacja dokumentów,
- wsparcie działu administracji w codziennych zadaniach.
Oczekujemy:
- mile widziane doświadczenie na ww stanowisku na rynku niemieckim,
- dużej samodzielności i zaangażowania w realizację powierzonych zadań,
- komunikatywnej znajomości j. niemieckiego,
- dobrej organizacji pracy własnej,
- znajomości pakietu MS Office,
Oferujemy:
- zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- możliwość rozwoju zawodowego.
Zgłoszenia proszę wysyłać na adres klaudia.chylinska@bj-inhouse.de w temacie wpisując: PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY DZIAŁU KADR
lub pod numerem 0048601543278
Do swojego CV proszę dołączyć następującą klauzulę :
,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).’’
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Pracownik administracyjny działu kadr
do swojego biura w Gorzowie Wlkp.
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
- wszelkie kwestie związane z zatrudnieniem i zwolnieniem pracownika,
- kontakt z niemieckimi klientami firmy,
- kontakt w jezyku niemieckim z urzędami oraz innymi instytucjami,
- prowadzenie akt pracowniczych,
- segregacja i archiwizacja dokumentów,
- wsparcie działu administracji w codziennych zadaniach.
Oczekujemy:
- mile widziane doświadczenie na ww stanowisku na rynku niemieckim,
- dużej samodzielności i zaangażowania w realizację powierzonych zadań,
- komunikatywnej znajomości j. niemieckiego,
- dobrej organizacji pracy własnej,
- znajomości pakietu MS Office,
Oferujemy:
- zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- możliwość rozwoju zawodowego.
Zgłoszenia proszę wysyłać na adres klaudia.chylinska@bj-inhouse.de w temacie wpisując: PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY DZIAŁU KADR
lub pod numerem 0048601543278
Do swojego CV proszę dołączyć następującą klauzulę :
,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).’’
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Zmianowość:
Brak
System wynagradzania:
Brak
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.