GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
82576799

Branża:
Obsługa klienta/Call Center

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, śląskie, Bieruń

Ważne do:
2025-04-28

Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Dodatkowe informacje:
O pracodawcy:
Nasz Klient jest wiodącym dostawcą usług dla branży Automotive w Polsce wyspecjalizowanym w logistyce kontraktowej i zarządzaniu łańcuchem dostaw. Oferuje swoim klientom doświadczenie, znajomość rynku, indywidualne podejście do klienta oraz elastyczność w projektowaniu rozwiązań z zakresu supply chain.
Obowiązki:
Nadzór nad poprawną dokumentacją transportową, zapewnienie zgodności ze standardami i przepisami.
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu z klientami z Włoch, zapewnienie wysokiej jakości obsługi zarówno mailowo jak i telefonicznie.
Tworzenie analiz i raportów logistycznych w celu optymalizacji procesów.
Zarządzanie zamówieniami klientów: kontrola stanów magazynowych, przyjmowanie i potwierdzanie zamówień, nadzór nad procesem wysyłek.
Monitorowanie i śledzenie przepływu logistycznego na poziomie globalnym.
Wymagania:
wykształcenie średnie lub wyższe,
znajomość narzędzi MS Office, a mile widziana znajomość programu SAP,
duża dokładność, skrupulatność i dobra organizacja pracy,
znajomość języka włoskiego na poziomie umożliwiającym komunikację- min. średniozaawansowanym (B1),
wysokie umiejętności analityczne i interpersonalne,
znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym plusem!
Nasz Klient jest wiodącym dostawcą usług dla branży Automotive w Polsce wyspecjalizowanym w logistyce kontraktowej i zarządzaniu łańcuchem dostaw. Oferuje swoim klientom doświadczenie, znajomość rynku, indywidualne podejście do klienta oraz elastyczność w projektowaniu rozwiązań z zakresu supply chain.
Obowiązki:
Nadzór nad poprawną dokumentacją transportową, zapewnienie zgodności ze standardami i przepisami.
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu z klientami z Włoch, zapewnienie wysokiej jakości obsługi zarówno mailowo jak i telefonicznie.
Tworzenie analiz i raportów logistycznych w celu optymalizacji procesów.
Zarządzanie zamówieniami klientów: kontrola stanów magazynowych, przyjmowanie i potwierdzanie zamówień, nadzór nad procesem wysyłek.
Monitorowanie i śledzenie przepływu logistycznego na poziomie globalnym.
Wymagania:
wykształcenie średnie lub wyższe,
znajomość narzędzi MS Office, a mile widziana znajomość programu SAP,
duża dokładność, skrupulatność i dobra organizacja pracy,
znajomość języka włoskiego na poziomie umożliwiającym komunikację- min. średniozaawansowanym (B1),
wysokie umiejętności analityczne i interpersonalne,
znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym plusem!
Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Zmianowość:
Brak
System wynagradzania:
Brak
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.