GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
82548133

Branża:
Administracja biurowa

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, wielkopolskie, Suchy Las (pow. poznański)

Ważne do:
2025-04-27

Rodzaj umowy:
Brak
Dodatkowe informacje:
Młodszy specjalista ds. zakupów
Miejsce pracy: Suchy Las (pow. poznański)Twój zakres obowiązków
- Wspieranie codziennej pracy Zespołu Zakupów poprzez realizację zadań administracyjnych i biurowych - pozwoli Ci to poznać od kuchni funkcjonowanie działu i zapewnić sprawne zaopatrzenie.
- Aktywny udział w procesach zakupowych - będziesz miał/a okazję uczyć się, jak realizujemy zakupy w naszej firmie.
- Pomoc w zadaniach logistycznych, takich jak: zamówienia zakupu i wewnętrzne, inicjowanie planowanego przyjęcia towaru na magazyn, inicjowanie przesunięcia towaru na inny magazyn, wydanie komponentów w kooperacji oraz obsługa dokumentacji - da Ci to wgląd w przepływ materiałów.
- Współpraca przy inwentaryzacjach - dzięki temu zrozumiesz znaczenie zarządzania naszymi zasobami.
- Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie ERP (działamy w Comarch XL).
- Bliska współpraca z naszymi specjalistami ds. zakupów, od których będziesz mógł/mogła się wiele nauczyć i otrzymać wsparcie.
- Budowanie pozytywnych relacji z naszymi kolegami z innych działów i zewnętrznymi dostawcami.
- Przygotowywanie prostych raportów dla Twojego przełożonego - pomoże Ci to rozwijać umiejętności analityczne.
Nasze wymagania
- Wykształcenie wyższe lub średnie (mile widziane kierunki związane z logistyką) oraz pierwsze doświadczenia zawodowe (nawet jeśli to staż lub praktyki) w obszarze zakupów, administracji, konstrukcji, technologii lub logistyki. Cenimy Twoją motywację do nauki!
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excela – niezastąpiony w naszych codziennych zadaniach.
- Podstawowa orientacja w systemach ERP i otwartość na rozwijanie umiejętności w tym zakresie.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (poziom B1) – będziesz mieć okazję wykorzystywać go w pracy.
- Elastyczność i pozytywne nastawienie do pracy w dynamicznym środowisku – zmiany to dla nas szansa na rozwój.
- Dobra organizacja pracy własnej – pomożemy Ci w efektywnym planowaniu zadań.
- Umiejętność pracy w zespole i chęć współpracy – po prostu razem osiągamy więcej.
Mile widziane
- Znasz praktycznie system ERP Comarch XL.
- Masz podstawową wiedzę o procesach zakupowych.
- Lubisz analizować dane i wyciągać wnioski.
To oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Opiekę zgranego zespołu i solidne wdrożenie – nie zostawimy Cię samego/samej!
- Możliwość zdobywania nowych umiejętności i szkolenia.
- Jasną ścieżkę rozwoju – chcemy, żebyś rósł/rosła razem z nami.
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- spotkania integracyjne
- brak dress code’u
- parking dla pracowników
- program rekomendacji pracowników
- możliwość uzyskania uprawnień
- inicjatywy dobroczynne
- premia świąteczna
- Świętowanie okazji
BTI GUMKOWSKI SP Z O. O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
BTI Gumkowski - tworzymy innowacje, dbamy o relacje.
Jesteśmy firmą, która od ponad 30 lat nie boi się wyzwań. Naszą podstawową działalnością jest projektowanie, produkowanie i instalowanie zwinnych rozwiązań w branży grzewczej. Od małego rodzinnego przedsiębiorstwa, dziś jesteśmy liderem na rynku krajowym.
Obecnie poszukujemy osoby, która z zaangażowaniem wesprze nasz Dział Zakupów. Jeśli posiadasz pierwsze doświadczenia lub silną chęć rozwoju w obszarze zakupów, jesteś osobą odpowiedzialną i potrafisz współpracować w energicznym zespole – ta oferta jest dla Ciebie.
Zapraszamy do aplikowania!
Wszystkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych w tej rekrutacji znajdziesz w formularzu aplikacyjnym, po kliknięciu w przycisk "Aplikuj Teraz".Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.