Wyszukiwarka

Najczęściej zadawane pytania. Klient wpisując swoje pytanie, otrzyma odpowiedź. Nie musin przeszukiwać długiej listy z dotychczas zadawanymi pytaniami.
Odwiedź nas na Facebooku

Czy dostęp do informacji na stronie jest przejrzysty i intuicyjny?

Przejrzystość informacji na stronie


Zapraszamy do wyrażenia opinii na temat naszej działalnosci

Zobacz wyniki ostatniej sondy

Oceń nas
Napisz do nas

 

Zamknij
Skip to Content
Zielona Linia - Strona główna
Zielona Linia - Strona główna
Szukaj
ZALOGUJ
ZAREJESTRUJ
CZAT
KONTAKT
KONTRAST
  • Praca i firma
    • Akcja Rekrutacja
    • Kreator CV
    • Własna firma
    • Kodeks pracy
    • Ogłoszenia o pracy i szkolenia
    • Autoposzukiwacz ogłoszeń
  • Urząd pracy
    • Rejestracja w urzędzie pracy
    • Szkolenia z urzędu pracy
    • Dofinansowanie zatrudnienia
    • Zasiłek i inne świadczenia
  • Pracodawca
    • Dofinansowanie zatrudnienia
    • Zatrudnianie osób niepełnosprawnych
    • Zatrudnianie cudzoziemców
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Wyszukiwarka pracowników
  • Aktualności
    • Rynek pracy na co dzień
    • Rynek pracy w prawie
    • Rynek pracy w mediach
    • Raporty i wywiady
    • Informacje z regionu
    • Archiwum wiadomości
    • Poradniki video
    • Poradniki do pobrania
  • O nas
    • Organizator Centrum
    • Partnerzy serwisu ZL
    • O Portalu Zielona Linia
    • Usługi Zielonej Linii
    • Współpracuj z nami
    • Sewisy współpracujące
    • Centrum prasowe

Aplikacja Moja Praca

Aplikacja Moja Praca

Print Back

Szkolenie Obsługa Klienta

Lokalizacja:
Polska, dolnośląskie, Wrocław, Wrocław, 50-541, aleja Armii Krajowej 53
Adresaci szkolenia
- osoby zajmującego się obsługa klienta
Szczegóły oferty szkolenia
Charakterystyka ogólna

Profesjonalna obsługa klienta zwiększa szanse na zbudowanie trwałych relacji, które owocują zwiększeniem zysków i jakości oferowanych przez Ciebie usług. Polski i zagraniczny rynek oferuje wiele możliwości, a konkurencja nie śpi. Wymagający klient bardzo szybko może zrezygnować z naszej usługi przez niewłaściwą obsługę. Co zrobić, by tego uniknąć? Jak przekonać klienta nie tylko do zakupu naszego produktu, ale też sprawić, żeby chciał skorzystać z niego ponownie? Musisz mieć świadomość, że często wysoka jakość Twojego produktu nie wystarczy by go sprzedać. Potrzebne są umiejętności, które zdobędziesz uczestnicząc w organizowanym przez nas szkoleniu z obsługi klienta. Wykwalifikowany pracownik zwiększy wartość firmy na rynku.

Metodologia/program

1. Poznanie podstawowych zasad obowiązujących w obsłudze klienta 2. Bliższe poznanie najważniejszych zasad w obsłudze klienta 3. Stary a nowy klient 4. Najczęstsze błędy popełniane przy obsłudze klienta 5. Jak na wstępie rozpoznać typ klienta 6. Trudni klienci 7. Relacja sprzedawca / manager 8. Zasady autoprezentacji 9. Plany autorozwoju dostosowane do uczestników szkolenia 10. Podsumowanie szkolenia

Trener

Wojciech Kamiński

Dodatkowe informacje o szkoleniu

brak

DODATKOWE INFORMACJE

Rodzaj szkolenia
Szkolenie

Typ szkolenia
otwarte

Kategoria szkolenia
Sprzedaż i marketing

Ilość miejsc
10

KOSZT

Koszt szkolenia zawiera
16h szkolenia poczęstunek materiały szkoleniowe

Płatne

Cena końcowa szkolenia
699.00

KONTAKT

Nazwa instytucji szkoleniowej
Intellect Group

Adres
Polska, dolnośląskie, Wrocław, Wrocław, 50-541, aleja Armii Krajowej 53

Imię i nazwisko osoby kontaktowej
Magdalena Nowak

Telefon kontaktowy
534 973 695

Adres e-mail
wojciech.kaminski@calculatic.pl

Strona WWW
https://intellect-group.pl/szkolenia-sprzedazowe/obsluga-klienta/

Lokalizacja oferty szkolenia na mapie:
Search

Zatrudnianie cudzoziemców

Jeżeli chcą Państwo potwierdzić legalność zatrudnienia cudzoziemca, prosimy o przygotowanie informacji na temat jego aktualnego dokumentu pobytowego.

Jeżeli pobyt cudzoziemca legalizuje:

  • Wiza krajowa D - prosimy o podanie celu wydania (numer od 01 do 23 znajduje się w polu „Uwagi” na naklejce wizowej),
  • Zezwolenie na pobyt czasowy (karta pobytu) - prosimy o podanie podstawy prawnej – artykułu z ustawy o cudzoziemcach (ewentualnie specustawy wojennej) z decyzji wojewody. Adnotacja „dostęp do rynku pracy” widniejący na karcie pobytu nie jest wystarczający.

Rozumiem i przechodzę dalej

Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera i pozostań na bieżąco z aktualnościami z rynku pracy.

  • Praca i firma
    • Akcja Rekrutacja
    • Kreator CV
    • Własna firma
    • Kodeks Pracy
    • Ogłoszenia o pracy i szkolenia
    • Autoposzukiwacz ogłoszeń
  • Urząd pracy
    • Rejestracja
    • Podnoszenie kwalifikacji
    • Wsparcie zatrudnienia
    • Świadczenia
  • Pracodawcy
    • Dotacje na zatrudnianie pracowników
    • Zatrudnianie osób niepełnosprawnych
    • Zatrudnianie cudzoziemców
    • Szkolenia i usługi rynku pracy
  • O nas
    • Organizator Centrum
    • Partnerzy serwisu Zielonej Linii
    • O Portalu Zielona Linia
    • Zakres działalności (ETR)
    • Deklaracja dostępności
    • Deklaracja dostępności aplikacji mobilnej
    • Regulamin Portalu
    • Polityka prywatności
    • Polityka Cookies
    • Klauzula informacyjna Social Media
    • Regulamin DSA
    • Usługi Zielonej Linii
    • Współpracuj z nami
    • Sewisy współpracujące
    • Centrum prasowe
  • Zielona Linia na LinkedIn
  • Zielona Linia na Instagramie
  • Zielona Linia na You Tube
  • Zielona Linia na Twitterze
  • Zielona Linia na Facebooku

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025

Utworzenie portalu było współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS
Wróć do góry