Sposoby pozyskiwania klienta - organizacja pracy handlowca
Celem szkolenia jest poznanie nowych zasad pozyskiwania klienta. Zdobyta wiedza pomoże m.in. w pozyskiwaniu klientów oraz w ich utrzymaniu. Osoby uczestniczące w szkoleniu dowiedzą się jak postępować aby pozyskać klienta, co zrobić aby go utrzymać, jak budować pozytywny wizerunek firmy. Osoby uczestniczące w szkoleniu poznają tajniki jak być dobrym sprzedawcą.
Metodologia/programProgram szkolenia: 1. Poszukiwanie potencjalnych Klientów - dziesięć etapów procesu sprzedaży - etapy poprzedzające prezentację - potencjalni Klienci: segmentacja rynku - gdzie szukać potencjalnych Klientów - planowanie strategii poszukiwania potencjalnych Klientów - budowanie baz 2. Metody poszukiwania potencjalnych Klientów - poszukiwanie przez Internet - rozmowy w ciemno - nieskończony łańcuch rekomendacji - przejmowanie „osieroconych Klientów” - kluby kontaktów - listy potencjalnych Klientów - publikowanie artykułów - wystawy, targi i pokazy publiczne - ośrodki oddziaływania - mailing - telefon i telemarketing - obserwacja - wykorzystanie sieci kontaktów - media społecznościowe - bazy firm - bazy ofert - współpraca z instytucjami jako metoda pozyskania klienta - rejestry - radio i telewizja - e-marketing 3. Wskazówki ułatwiające poszukiwanie Klientów - rekomendacje - umawianie się na rozmowę z Klientem: etapy rozmowy telefonicznej - rodzaje pytań w rozmowie w obsłudze z trudnym Klientem: pytania otwarte, pytania zamknięte, pytania precyzujące - wykorzystywanie poczty elektronicznej
TrenerBrak
Dodatkowe informacje o szkoleniuBrak