Usługa dostępna jest od poniedziałku do piątku po uprzedniej rezerwacji terminu.
Możliwości skorzystania z usługi
Sposoby na wykorzystanie komunikacji w języku migowym:
- Porozmawiaj z konsultantem Zielonej Linii, który zna język migowy, przez Internet. Połączenie jest możliwe z dowolnego miejsca i nie wymaga wizyty w urzędzie pracy.
- Jeżeli podczas wizyty w urzędzie pracy potrzebny Ci będzie tłumacz języka migowego, pracownik urzędu pracy połączy się z konsultantem Zielonej Linii, który będzie tłumaczył rozmowę na język migowy.
- Jesteś pracownikiem urzędu pracy i potrzebujesz tłumacza języka migowego? Zarezerwuj rozmowę lub połącz się od razu z konsultantem Zielonej Linii, jeśli jest dostępny.
Jak połączyć się z konsultantem?
SKRÓCONA TECHNICZNA INSTRUKCJA POŁĄCZENIA VIDEO Z KONSULTANTEM ZIELONEJ LINII
- Kliknij na ikonkę kamery, która znajduje się na widżecie po prawej stronie okna i od razu połącz się z konsultantem, jeśli widzisz na zdjęciu zielony pasek oznaczający dostępność konsultanta.
- Jeśli na widżecie widzisz czerwony pasek, oznacza to, że aktualnie konsultant nie jest dostępny, możesz natomiast zarezerwować rozmowę.
- Zarezerwuj rozmowę w dowolnym dostępnym terminie, klikając na banner "Zarezerwuj rozmowę", a następnie w wybranym już terminie kliknij na ikonkę kamery, która znajduje się na widżecie po prawej stronie okna i połącz się z konsultantem, który będzie już na Ciebie czekał.
W przypadku pytań dotyczących rezerwacji terminu lub bieżącej dostępności usługi prosimy o kontakt pod numerem 85 74 81 625.
Więcej informacji znajduje się na stronie urzędu pracy.
Źródło: Powiatowy Urząd Pracy w Wąbrzeźnie, 12.12.2025 r.