Powrót

PUP Bolesławiec - Pomoc dla pracodawców objętych powodzią

Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu informuje, iż rusza nabór wniosków na zwrot kosztów na wynagrodzenia, nagrody oraz składki na ubezpieczenia społeczne zatrudnianych pracowników

Zasady udzielania wsparcia:

Urząd przyznając refundację będzie brał pod uwagę zakres i skalę zniszczeń u pracodawcy spowodowanych powodzią oraz możliwości utrzymania przez pracodawcę miejsc pracy.


Refundacji podlegają koszty poniesione przez pracodawcę na wynagrodzenia, nagrody oraz składki na ubezpieczenia społeczne zatrudnianych pracowników.


Okres zwrotu: do 12 miesięcy, jednak nie dłużej niż do dnia 31 grudnia 2025 roku.
Wysokość zwrotu: kwota nieprzekraczająca miesięcznie iloczynu dwukrotnego minimalnego wynagrodzenia za pracę tj. 8600 zł i liczby zatrudnionych pracowników, w przeliczeniu na pełny wymiar czasu pracy.

Ważne!

Pracodawca zobowiązany jest do utrzymania stanu zatrudnienia obowiązującego na dzień zawarcia umowy przez cały okres refundacji.
Łączna wartość pomocy publicznej udzielonej na podstawie ustawy w celu naprawienia szkód powstałych w wyniku wystąpienia powodzi nie może przekroczyć wartości szkód materialnych poniesionych na skutek powodzi pomniejszonej o wartość uzyskanego odszkodowania.
Wsparcie stanowi pomoc de minimis.

 

Więcej informacji znajduje się na stronie urzędu pracy.

Źródło: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławiec, 14.10.2024 r.


Uwaga! Wszystkie treści i materiały zamieszczane na portalu www.zielonalinia.gov.pl, opracowywane przez grupę redakcyjną, mają charakter informacyjny. Redakcja portalu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były rzetelne i wiarygodne. Nie stanowią one wiążącej interpretacji przepisów prawnych.
Potrzebujesz dostępu do starszych informacji? Skorzystaj z naszego Archiwum wiadomości.