Powrót

Informacja o wynikach oceny projektów w trzecim naborze w ramach Ścieżki SMART dla MSP – naborze tematycznym Dostępność

W dzisiejszym konkurencyjnym świecie biznesu, organizacje, które chcą przyciągać i zatrzymywać najlepsze talenty, muszą skupić się nie tylko na swojej reputacji jako marki, ale także jako pracodawcy. Dlatego kluczowym elementem strategii biznesowych staje się employer branding, który ma na celu zbudowanie silnego i pozytywnego wizerunku firmy jako miejsca pracy.

Czytaj więcej na stronach serwisu

Źródło: Serwis www.parp.gov.pl, „Informacja o wynikach oceny projektów w trzecim naborze w ramach Ścieżki SMART dla MSP – naborze tematycznym Dostępność”, 23.04.2024


Uwaga! Wszystkie treści i materiały zamieszczane na portalu www.zielonalinia.gov.pl, opracowywane przez grupę redakcyjną, mają charakter informacyjny. Redakcja portalu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były rzetelne i wiarygodne. Nie stanowią one wiążącej interpretacji przepisów prawnych.