Powrót

Employer branding. Jak budować pozytywny wizerunek pracodawcy?

W dzisiejszym konkurencyjnym świecie biznesu, organizacje, które chcą przyciągać i zatrzymywać najlepsze talenty, muszą skupić się nie tylko na swojej reputacji jako marki, ale także jako pracodawcy. Dlatego kluczowym elementem strategii biznesowych staje się employer branding, który ma na celu zbudowanie silnego i pozytywnego wizerunku firmy jako miejsca pracy.

Czytaj więcej na stronach serwisu

Źródło: Serwis www.parp.gov.pl, „Employer branding. Jak budować pozytywny wizerunek pracodawcy?”, 19.04.2024


Uwaga! Wszystkie treści i materiały zamieszczane na portalu www.zielonalinia.gov.pl, opracowywane przez grupę redakcyjną, mają charakter informacyjny. Redakcja portalu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były rzetelne i wiarygodne. Nie stanowią one wiążącej interpretacji przepisów prawnych.