5 umiejętności miękkich, które pracownicy powinni doskonalić [INFOGRAFIKA]
Artykuł zgodny ze stanem prawnym na dzień: 2023-10-18
Zdaniem ekspertów, rozwijanie kompetencji związanych w inteligencją emocjonalną pozytywnie wpływa na rozwój kariery. Pracownik buduje dzięki temu właściwe relacje w zespole, co przekłada się na jakość i dynamikę współpracy. Na których umiejętnościach miękkich najlepiej się skupić i je rozwijać? Oto pięć propozycji wskazanych przez ekspertów.
Justyna Bilicz (Zielona Linia 19524, Centrum Informacyjne Służb Zatrudnienia)
Zobacz podobne artykuły:

Jak pracownicy oceniają przełożonych? Ogólnopolskie sondaże, zlecane każdego roku przez Great Place to Work, pokazują jak pracownicy oceniają przełożonych. Jaki wpływ na postrzeganie kadry zarządzającej miała pandemia i okres wyjścia z kryzysu? Zapraszamy do lektury wniosków płynących z sondaży.

Prognoza zapotrzebowania na kompetencje i kwalifikacje Rozwój technologiczny ma duży wpływ na zmiany, które zachodzą na rynku pracy. Widać to m.in. po zapotrzebowaniu na nowe kompetencje i kwalifikacje, które pojawiło się wśród pracodawców. Dotyczy ono zarówno obecnych, jak i przyszłych pracowników. Jakich umiejętności wymagają i będą wymagać przedsiębiorcy? Na to pytanie odpowiadają autorzy raportu „Prognoza zapotrzebowania na kompetencje i kwalifikacje w wybranych branżach w związku ze zmianami w gospodarce”, przygotowanego przez Konfederację Lewiatan.

5 elementów skutecznej komunikacji [INFOGRAFIKA] Właściwa komunikacja jest niezbędnym elementem relacji międzyludzkich, zarówno na polu prywatnym jak i zawodowym. Aby komunikować się jasno i efektywnie należy pamiętać o przestrzeganiu kilku prostych zasad. Oto one.

Plusy i minusy B2B [INFOGRAFIKA] Business to business (B2B) - sprawdź jakie plusy i minusy płyną z takiej współpracy.
Raporty i wywiady
-
Nauka da się lubić [WYWIAD]
03.11.2023 -
Wsparcie w karierze [WYWIAD]
06.10.2023
Informacje z regionów
-
Badanie Fundacji Court Watch Polska
29.11.2023 -
Pomoc osobom bezdomnym w woj. śląskim
29.11.2023