Charakterystyka ogólna
Celem szkolenia jest poznanie tajników pracy przedstawiciela handlowego, poznanie zasad, metod sprzedaży. Uczestnicy poznają zasady obsługi Klienta. Na czym polega sprawna, prawidłowa komunikacja ? To również kwestia poruszana na szkoleniu.
Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które pracują lub chcą podjąć pracę na stanowisku przedstawiciela handlowego, sprzedawcy. Szkolenie prowadzone w celu usprawnienia pracy sprzedawcy, przedstawicieli handlowych, osób pracujących w handlu - sprzedaży, działach obsługi klienta, osób prowadzących działalność gospodarczą w zakresie obsługi klienta, sprzedaży.
1. Charakterystyka zawodu sprzedawcy
2. Cechy i predyspozycje do sprzedaży: moja wiedza o produkcie - cechy - pochwały - korzyści
3. Sposoby pozyskiwania klientów - lejek sprzedaży
4. Sprawna komunikacja i budowanie dobrych relacji z klientem
5. Sposoby prezentacji - prezentacja pozycjonująca
6. Planowanie pracy sprzedawcy - zarządzanie czasem – plan sprzedaży
7. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy
8. Psychologia sprzedaży – znaczenie motywacji i własnych przekonań
w procesie sprzedaży
Każdy Uczestnik otrzymuje zaświadczenie wg wzoru MEN.
Podczas szkolenia gwarantujemy: przerwę kawową.
Nasi trenerzy - praktycy odpowiedzą na każde Państwa pytanie.
Czas trwania szkolenia: 8 godzin dydaktycznych
Metodologia/program
Brak
Trener
Brak
Dodatkowe informacje o szkoleniu
Brak