 Web Content Display
						
						
					
				
				
			
		
	
	
		
		
			
		
	
				
			
		
	
 Web Content Display
		
		
	
			
	
	
	
		
			
				
				
					
	
		
		
			
				
					
						
							 Asset Publisher
						
						
					
				
				
			
		
	
	
		
		
			
		
	
				
			
		
	
 Asset Publisher
		
		
	Konferencja regionalna, Łódź, 10 stycznia 2013
W czwartek 10 stycznia 2013 roku odbyła się już ósma z kolei konferencja regionalna „Wyrównywanie szans na rynku pracy dla osób 50+ - Solidarność Pokoleń”.
    	
    
Tym razem gościliśmy w Łodzi – mieście partnera projektu – Uniwersytetu Łódzkiego, który był licznie reprezentowany w gronie uczestników.
Uroczystego otwarcia konferencji oraz powitania gości dokonali: Marcin Bugajski, Członek Zarządu Województwa Łódzkiego wraz z Jolantą Chełmińską, Wojewodą Łódzkim i prof. zw. dr hab. Zofią Wysokińską, Prorektor ds. współpracy z zagranicą UŁ.
W pierwszej części konferencji głos zabrali kolejno:
- Grzegorz Baczewski, Dyrektor Departamentu Analiz Ekonomicznych i Prognoz MPiPS, który przedstawił rządowy program Solidarność Pokoleń;
- Marzenna Skowrońska z Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich, która dokonała prezentacji projektu oraz samego Centrum;
- Andrzej Kaczorowski, Dyrektor Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Łodzi, który przybliżył zebranym sytuację osób 50+ na łódzkim rynku pracy;
- Patrycja Woszczyk, Dyrektor Zarządzający HRP Group, która opowiedziała o projekcie „Metodyka zarządzania wiekiem jako innowacyjne rozwiązanie wspierające aktywność zawodową pracowników 50+”.
W części drugiej spotkania oprócz przeglądu projektów realizowanych na rzecz 50+ w regionie znalazły się również wystąpienia dr hab. prof. UŁ Bogusławy Urbaniak poświęcone wynikom badań „Diagnozy obecnej sytuacji kobiet i mężczyzn 50+ na rynku pracy w Polsce” oraz dr Agnieszki Fihel z Uniwersytetu Warszawskiego, która opowiedziała o sytuacji zdrowotnej osób 50+ w naszym kraju.
Konferencja cieszyła się ogromnym zainteresowaniem, co świadczy o aktualności poruszanych zagadnień i potrzebie tego typu spotkań środowiskowych.
 
			 
					 
					 
					 
					