Wyszukiwarka

Najczęściej zadawane pytania. Klient wpisując swoje pytanie, otrzyma odpowiedź. Nie musin przeszukiwać długiej listy z dotychczas zadawanymi pytaniami.
Odwiedź nas na Facebooku

Czy dostęp do informacji na stronie jest przejrzysty i intuicyjny?

Przejrzystość informacji na stronie


Zapraszamy do wyrażenia opinii na temat naszej działalnosci

Zobacz wyniki ostatniej sondy

Oceń nas
Napisz do nas

 

Zamknij
Przejdź do zawartości
Zielona Linia - Strona główna
Zielona Linia - Strona główna
Szukaj
ZALOGUJ
ZAREJESTRUJ
CZAT
KONTAKT
KONTRAST
  • Praca i firma
    • Akcja Rekrutacja
    • Kreator CV
    • Własna firma
    • Kodeks pracy
    • Ogłoszenia o pracy i szkolenia
    • Autoposzukiwacz ogłoszeń
  • Urząd pracy
    • Rejestracja w urzędzie pracy
    • Szkolenia z urzędu pracy
    • Dofinansowanie zatrudnienia
    • Zasiłek i inne świadczenia
  • Pracodawca
    • Dofinansowanie zatrudnienia
    • Zatrudnianie osób niepełnosprawnych
    • Zatrudnianie cudzoziemców
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Wyszukiwarka pracowników
  • Aktualności
    • Rynek pracy na co dzień
    • Rynek pracy w prawie
    • Rynek pracy w mediach
    • Raporty i wywiady
    • Informacje z regionu
    • Archiwum wiadomości
    • Poradniki video
    • Poradniki do pobrania
  • O nas
    • Organizator Centrum
    • Partnerzy serwisu ZL
    • O Portalu Zielona Linia
    • Usługi Zielonej Linii
    • Współpracuj z nami
    • Sewisy współpracujące
    • Centrum prasowe

Aplikacja Moja Praca

Aplikacja Moja Praca

nuzle

BRAND MANAGER

JNS
Drukuj Powrót

GŁÓWNE INFORMACJE:

Dokument
Nr ewidencyjny:
90372845
Branza
Branża:
Marketing/Reklama/Public Relations
Pieniadze
Zarobki:
-
Lokalizacja
Lokalizacja:
Polska, dolnośląskie, Wrocław
Zegar
Ważne do:
2025-12-15
Dokument
Rodzaj umowy:
umowa o pracę

Dodatkowe informacje:

Brand Manager
Wrocław Hybryda
10 000 - 17 000 UoP / B2B
+ Premia

Idealny Brand Manager,którego szukamy?
To prawdziwy strateg z turbodoładowaniem, który zamiast kalkulować ryzyko na kartce, od razu rzuca się w wir cyfrowych trendów z wizją tak śmiałą, że konkurencja potrzebuje okularów przeciwsłonecznych, by na niego patrzeć! Nie boi się wywrócić marketingowego stolika, jeśli wie, że to przepis na markę, która podbije świat.

Wymagania kompetencyjne:
Doświadczenie: 3-5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku
Udowodnione doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu i zarządzaniu działaniami promocyjnymi w środowisku cyfrowym (digital marketing).
Głębokie zrozumienie kanałów online i ich specyfiki.
Znajomość i doświadczenie w planowaniu, realizacji i optymalizacji kampanii reklamowych w Google Ads i Meta Ads (Facebook, Instagram). Preferowane doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu kampanii lub efektywnej współpracy z agencjami.
Umiejętność tworzenia i zarządzania angażującymi treściami w mediach społecznościowych (Meta dla konsumentów, LinkedIn dla B2B).
Doświadczenie w tworzeniu treści na potrzeby sklepu internetowego i innych kanałów digitalowych.
Doświadczenie lub zrozumienie zasad współpracy z influencerami, w tym zdolność do zarządzania relacjami z nimi (w tym z influencerką wewnętrzną).
Zrozumienie i doświadczenie w prowadzeniu działań PR-owych w środowisku cyfrowym (np. współpraca z magazynami branżowymi, budowanie wizerunku na LinkedIn).
Zrozumienie podstaw SEO i doświadczenie we współpracy z agencjami SEO w celu optymalizacji widoczności w wyszukiwarkach.
Mile widziana umiejętność monitorowania i analizowania efektywności działań promocyjnych oraz ich optymalizacji pod kątem celów biznesowych
Zdolność do samodzielnego inicjowania działań,entuzjazm,kreatywność,odwaga do nieszablonowych pomysłów
Komunikatywna znajomość j,angielskiego (B2)
Kreatywne wykorzystanie budżetu ;-)

Obowiązki:
Współtworzenie i rozwój strategii promocji marki w środowisku cyfrowym, w oparciu o cele biznesowe i analizę rynkową.
Planowanie, uruchamianie, monitorowanie i optymalizacja kampanii reklamowych w Google Ads i Meta Ads (Facebook, Instagram) w celu zwiększenia rozpoznawalności, świadomości marki i generowania ruchu/sprzedaży w sklepie internetowym.
Rozwijanie i prowadzenie działań organicznych w mediach społecznościowych: Meta (dla konsumentów) i LinkedIn (dla B2B), mających na celu budowanie zaangażowania, społeczności i świadomości marki.
Tworzenie i dystrybucja wartościowych treści (np. posty, artykuły, wideo) dostosowanych do specyfiki poszczególnych platform.
Koordynacja współpracy z influencerami, w tym z wewnętrzną influencerką, w celu promowania marki.
Realizacja działań PR-owych w mediach branżowych i na LinkedIn, budujących pozytywny wizerunek i ekspercki status firmy.
Prowadzenie działań płatnych i organicznych mających na celu generowanie ruchu na nowo powstającej stronie sklepu internetowego.
Tworzenie atrakcyjnych treści wspierających sprzedaż online.
Efektywna współpraca i koordynacja działań z zewnętrznymi agencjami (np. od Google/Meta Ads, SEO), zapewniając realizację założonych celów i spójność komunikacji.

Co Oferujemy:
Nielimitowane premie miesięczne i roczne, w oparciu o jasno określone warunki, uzależnione od osiąganych wyników
Pracę w dynamicznym środowisku, które stawia na rozwój i innowacje.
Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania cennego doświadczenia w branży.
Atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów pozapłacowych.
Niezbędne narzędzia pracy

Rodzaj umowy:
umowa o pracę


Zmianowość:
Brak

System wynagradzania:
Brak

Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Ostrzeżenie
Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.
Polska, dolnośląskie, Wrocław
Następna
Zobacz na mapie
(otwiera nowe okno)

PODOBNE OGŁOSZENIA O PRACĘ:

GROUP BRAND MANAGER CEE - FMCG
Michael Page
BRAND MANAGER MENTOS / KIEROWNIK MARKI MENTOS (K/M)
Perfetti Van Melle Polska
BRAND MANAGER
Klient Pracuj.pl
BRAND MANAGER
Tchibo Warszawa Sp. z o.o.
BRAND MANAGER
Dobrego Dnia Klaudia Krawczyk, Łukasz Łysiak s.c
Ogłoszenia o pracy podlegają przepisom ustawy z dnia 26 stycznia 1984 r. Prawo prasowe (Dz.U. z 1984 r. Nr 5 poz. 24 z późń. zm. oraz ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.) i nie cechują się jakością oraz rzetelnością ofert pracy upowszechnianych przez Publiczne Służby Zatrudnienia.
Szukaj

Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera i pozostań na bieżąco z aktualnościami z rynku pracy.

  • Praca i firma
    • Akcja Rekrutacja
    • Kreator CV
    • Własna firma
    • Kodeks Pracy
    • Ogłoszenia o pracy i szkolenia
    • Autoposzukiwacz ogłoszeń
  • Urząd pracy
    • Rejestracja
    • Podnoszenie kwalifikacji
    • Wsparcie zatrudnienia
    • Świadczenia
  • Pracodawcy
    • Dotacje na zatrudnianie pracowników
    • Zatrudnianie osób niepełnosprawnych
    • Zatrudnianie cudzoziemców
    • Szkolenia i usługi rynku pracy
  • O nas
    • Organizator Centrum
    • Partnerzy serwisu Zielonej Linii
    • O Portalu Zielona Linia
    • Zakres działalności (ETR)
    • Deklaracja dostępności
    • Deklaracja dostępności aplikacji mobilnej
    • Regulamin Portalu
    • Polityka prywatności
    • Polityka Cookies
    • Klauzula informacyjna Social Media
    • Regulamin DSA
    • Usługi Zielonej Linii
    • Współpracuj z nami
    • Sewisy współpracujące
    • Centrum prasowe
  • Zielona Linia na LinkedIn
  • Zielona Linia na Instagramie
  • Zielona Linia na You Tube
  • Zielona Linia na Twitterze
  • Zielona Linia na Facebooku

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025

Utworzenie portalu było współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS
Wróć do góry