GŁÓWNE INFORMACJE:






Dodatkowe informacje:
Junior Account Manager
Miejsce pracy: WarszawaTwój zakres obowiązków
- Budowanie i utrzymywanie silnych relacji z klientami, w celu monitorowania ich potrzeb, aktywności oraz głównych metryk logistycznych
- Współtworzenie strategii sukcesu naszych klientów, w tym wspólne planowanie procesów, wydarzeń oraz materiałów marketingowych
- Przeprowadzanie efektywnych miesięcznych/kwartalnych przeglądów biznesowych z klientami, by razem analizować wyniki i planować dalsze działania
- Negocjowanie umów długoterminowych i wdrażanie ich postanowień
- Proponowanie dodatkowych rozwiązań (upsell), zwiększających wartość współpracy z klientami
- Dbanie o lojalność klientów – działania prewencyjne i anty-churnowe, minimalizujące odejścia klientów
Nasze wymagania
- Min. 6 miesięcy doświadczenia na podobnym stanowisku (np. account management, customer success, obsługa klienta)
- Umiejętność łatwego nawiązywania długotrwałych relacji z Klientem
- Umiesz dobrze zarządzać swoim czasem i zadaniami – odnajdujesz się w środowisku, w którym dzieje się dużo i szybko
- Znajomość systemów CRM, Excel i Powerpoint
- Angielski na poziomie zaawansowanym C1 - warunek konieczny
Mile widziane
- Doświadczenie w branży logistycznej lub e-commerce
- Znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym min. B1
To oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz karty sportowej, bo Twoje zdrowie jest dla nas ważne
- I najważniejsze – wspaniały ZESPÓŁ! Omnipack to team pełen zaangażowanych ekspertów, którzy wzajemnie się wspierają i razem budują jedną z najlepszych firm z branży logistycznej w Europie :)
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie nauki języków
- możliwość pracy zdalnej
- spotkania integracyjne
- brak dress code’u
- wyprawka dla dziecka
- program rekomendacji pracowników
Opis oferty
Cześć! Szukamy Junior Account Managera, czyli osoby, która ma w sobie naturalny talent do budowania relacji, lubi rozmawiać z ludźmi i czerpie satysfakcję z pomagania innym w rozwoju ich biznesów.
Jako Junior Account Manager będziesz na co dzień wspierać naszych klientów – sklepy internetowe – w codziennej pracy, dbając o to, aby czuli się dobrze poinformowani i zaopiekowani.
Jeśli masz już pierwsze doświadczenia w pracy z klientem i chcesz dalej rozwijać się w obszarze account managementu w nowoczesnej firmie logistycznej, która działa na styku e-commerce i technologii – czytaj dalej i aplikuj!
Dołącz do Omni-paczki i buduj z nami to wyjątkowe miejsce. Czekamy na Ciebie!
Omnipack Sp. z o.o.
Jeśli szukasz miejsca, w którym będziesz mógł rozwinąć skrzydła oraz swoją pasję do e-commerce pod okiem najlepszych specjalistów w tej dziedzinie to jesteś w dobrym miejscu! Omnipack jest określany mianem najgorętszego scale’upu w Polsce wg TNW w 2021 roku!
Omnipack to lider rynku logistyki dla e-Commerce w Polsce. Codziennie wspieramy ponad 100 sklepów internetowych w kompleksowej realizacji zamówień. Naszymi Klientami są sklepy z branż beauty, fashion i suplementów takie jak La Mania, Bizuu, Aavalabs czy Femi Stories. Dzięki nam Klienci mogą skupić się na rozwoju swojego biznesu nie martwiąc się o jakość magazynowania, terminowości wysyłek do swoich Klientów, jak i obsługi zwrotów.
Wierzymy, że w branży logistycznej można mocno namieszać - w ciągu kilku lat planujemy podbić Europę- a mamy apetyt na znacznie więcej.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Omnipack sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, Aleje Jerozolimskie 81, 02-001 Warszawa.”, a także “Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.”, jeśli chcesz brać udział w przyszłych rekrutacjach.Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
