Techniki sprzedaży w pigułce
Brak
Metodologia/programPROGRAM SZKOLENIA: Przygotowanie do wizyty/rozmowy. Informacja najcenniejszym towarem. W czym jestem lepszy od konkurencji? Analiza PCK (Potrzeby/Cechy/Korzyści). Analiza APK (Analiza Przewagi Konkurencyjnej). Etapy i przebieg rozmowy handlowej. Pierwszy kontakt – telefon od klienta. Jak się wyróżnić na tle konkurencji? Przebieg rozmowy z Klientem, techniki angażowania rozmówcy? Techniki radzenia sobie z odpowiedziami: - "nie jestem zainteresowany", - "proszę wysłać ofertę", - "mam swojego dostawcę". Techniki sprzedaży i finalizowania transakcji. Sprzedaż poprzez korzyści. Manipulowanie ceną – cena to nie najważniejszy element. Sprzedaż poprzez jakość i markę. Argumentacja na podstawie Analizy Przewagi Konkurencyjnej. Techniki zamykania. Kiedy najlepiej finalizować rozmowę handlową. Jak to robić – techniki. Uzyskiwanie zobowiązań ze strony klienta. Narzędzia komunikacyjne pozwalające na pozostawienie po sobie dobrego wrażenia, pozyskanie rekomendacji i ułatwienie kolejnych spotkań handlowych.
TrenerBrak
Dodatkowe informacje o szkoleniuBrak