Powrót

Pracownik ambasadorem firmy w social mediach. Jak się to robi

Pracownik może być najgorszą reklamą, może też być najlepszym adwokatem czy wizytówką firmy. Jak wykorzystać chęć promowania firmy i jej sukcesów przez pracowników? Odpowiedzią jest employee advocacy. Jednak po to, by pracownik był "ambasadorem firmy" trzeba umiejętnie wykorzystać jego zaangażowanie i nie wpaść w pułapkę kolejnego służbowego obowiązku.

Czytaj więcej na stronach serwisu

Źródło: Serwis www.pulshr.pl, „Pracownik ambasadorem firmy w social mediach. Jak się to robi”, Karolina Markowska, 2.04.2020


Внимание! Все размещенные на портале www.zielonalinia.gov.pl материалы, разработанные редакционной командой в информационных целях. Редакция портала прилагает все усилия для того, чтобы информация являлась точной, надежной и актуальной.