• 27.05.2020

    Praca zdalna jest wygodna, ale wolimy powrót do biura [NOWY RAPORT]

    Spośród osób pracujących zdalnie podczas pandemii aż 6 na 10 musiało stworzyć swój roboczy kącik niemal od zera. Choć w domu pracuje nam się całkiem wygodnie, tylko niewielka część Polaków na stałe zamieniłaby biuro na swoje cztery kąty.

  • 08.05.2020

    5 nieoczywistych elementów CV, które decydują o sukcesie rekrutacyjnym

    Myślisz, że wiesz już wszystko o stworzeniu idealnego CV? Masz za sobą wieloletnie doświadczenie w tworzeniu dokumentów aplikacyjnych? Niby wszystko jest OK, ale czujesz, że coś trzeba zmienić? Sprawdź, czego brakuje Twojemu CV, by było naprawdę wyjątkowe!

  • 15.04.2020

    Badanie: firmy w Polsce niegotowe na kryzys. Kluczowe zarządzanie reputacją [PIERWSZE WNIOSKI]

    Zdaniem prawie 95 proc. dyrektorów komunikacji w Polsce reputacja ma wpływ na wyniki finansowe i chroni markę w sytuacjach kryzysowych. Jednocześnie 44 proc. badanych przewiduje, że w ciągu trzech lat ich firmę może spotkać kryzys wizerunkowy – wynika z pierwszego w Polsce badania na temat zarządzania reputacją, które objęło dyrektorów komunikacji największych firm z 10 sektorów gospodarki. Projekt prowadzony przez agencję On Board Think Kong swoim patronatem objęły Konfederacja Lewiatan i Uniwersytet Warszawski.

  • 01.04.2020

    Wycieki danych osobowych dobrze (nie)znane

    Największymi wyzwaniami w 2020 r. będą wycieki danych osobowych, co jest bezpośrednio związane zewzrostem cyberprzestępczości. Średnio co 39 sekund odbywa się atak hakerski na komputery z dostępem do sieci – wynika z danych podanych przez Security Magazine. Jednak utracić informacje można nie tylko przez działalność przestępców. Jakie są najczęstsze przyczyny wyciekówcennych informacji?

  • 27.03.2020

    Kompetencje twarde i miękkie

    W procesie rekrutacji danego kandydata w pierwszej kolejności sprawdzane są jego umiejętności, wykształcenie i doświadczenie zawodowe. Jednak czy te są najważniejsze przy wyborze kandydata? Okazuje się, że nie tylko wiedza i doświadczenie świadczą o atrakcyjności pracownika. Coraz większą wagę przywiązuje się do tzw. kompetencji miękkich. Czym są i jakie mają znaczenie?

Strony: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  
Uwaga! Wszystkie treści i materiały zamieszczane na portalu www.zielonalinia.gov.pl, opracowywane przez grupę redakcyjną, mają charakter informacyjny. Redakcja portalu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były rzetelne i wiarygodne. Nie stanowią one wiążącej interpretacji przepisów prawnych.
Potrzebujesz dostępu do starszych informacji? Skorzystaj z naszego Archiwum wiadomości.