• 24.04.2015

    Historia sukcesu – czyli jak zdobyć wymarzoną pracę?

    - Zamknij oczy i wyobraź sobie mechanika samochodowego. Co ma na sobie? Jest szansa, że wyobrażasz sobie trzydziestoletniego faceta w niebieskich ogrodniczkach lub kombinezonie. Większość ludzi tak ma… - tłumaczy Paweł Tkaczyk, który zarabia opowiadaniem historii dla największych marek. - Twój potencjalny pracodawca też ma wyobrażenia na temat potencjalnego pracownika. Im bardziej jesteś w stanie je przewidzieć i dostosować się, tym lepiej dla Ciebie – tłumaczy marketingowy guru.

  • 27.03.2015

    Już nie lekarz czy adwokat, ale programista…

    - przekonuje dr inż. Paweł Tadejko, kierownik studiów podyplomowych na Wydziale Informatyki Politechniki Białostockiej. - Od niedawna zupełnie inaczej myśli się o zawodach przyszłości niż jeszcze dziesięć lat temu, kiedy synonimem sukcesu był zawód lekarza lub adwokata. Obecnie to branża nowych technologii i nowych mediów może spijać słodką śmietankę życiowego sukcesu, a jej synonimem jest właśnie zawód programisty – pożądany przez miliony pracodawców, gwarantujący wysokie zarobki i pracę w dowolnym miejscu na świecie.

  • 27.02.2015

    AIP szansą na rozwój własnego biznesu

    - AIP to alternatywa dla zakładania działalności gospodarczej – tłumaczy Mateusz Maik, partner zarządzający regionem AIP. - W każdej chwili można zrezygnować z udziału w Programie, nie ponosząc konsekwencji. A jeśli uda się skutecznie rozwinąć nasz biznes, po wyjściu z AIP wciąż możemy skorzystać z wszelkich form wsparcia na założenie działalności gospodarczej – dodaje przedsiębiorca.

  • 29.12.2014

    Kluczowa znajomość języków obcych

    Kto zna języki, ten przetrwa. Na pewno spośród paru kandydatów o mniej więcej równym poziomie kwalifikacji w wyścigu o pracę zwycięży ten, który włada językiem obcym - tłumaczy dr Monika Badecka-Kozikowska z Centrum Języków Obcych Politechniki Gdańskiej.

  • 28.11.2014

    Coaching a sukces zawodowy, cz. 2

    Wizja, najlepiej ubrana w szczegóły, działa często bardzo motywująco do działania - tłumaczy Anna Wacławik, coach, trener, doradca zawodowy. Ponadto opowiada jak wygląda typowa sesja coachingowa oraz o jej niezbędnym elemencie, czyli „chemii” pomiędzy coachem i jego klientem.

Strony: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  
Uwaga! Wszystkie treści i materiały zamieszczane na portalu www.zielonalinia.gov.pl, opracowywane przez grupę redakcyjną, mają charakter informacyjny. Redakcja portalu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były rzetelne i wiarygodne. Nie stanowią one wiążącej interpretacji przepisów prawnych.
Potrzebujesz dostępu do starszych informacji? Skorzystaj z naszego Archiwum wiadomości.