Informacje prasowe

Poniżej prezentujemy publikowane przez nas informacje prasowe. Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z nimi.

 

 

 

  • 12.12.2012

    Telepracownik coraz bardziej pożądany na rynku pracy

    Nie tylko ze względu na wysokie koszty utrzymania biura, lecz także ze względu na rozwój nowych technologii zatrudnienie w formie telepracy staje się coraz bardziej popularne. Na jakich zasadach odbywa się wykonywanie obowiązków służbowych przez telepracownika?

  • 03.12.2012

    Regulamin pracy – najważniejszy dokument w firmie?

    Niektóre firmy nawet go nie mają. Mimo iż zawiera bardzo ważne treści, Kodeks pracy nakazuje jego wprowadzenie, gdy firma liczy więcej niż 20 pracowników.

  • 28.11.2012

    Polacy lubią być oceniani w pracy? – raport Zielonej Linii

    Zdecydowana większość z nas uważa, że system oceny jest w miejscu pracy potrzebny. Czy jednak ocena pracownicza zawsze jest obiektywna? Czy polscy pracownicy mogą liczyć w swoim miejscu pracy na klarowny system ocen? O to m.in. zapytali konsultanci Zielonej Linii, którzy przeprowadzili w listopadzie br. ankietę telefoniczną wśród osób korzystających z infolinii urzędu pracy.

  • 19.11.2012

    Jak rozwiązać spór z pracodawcą?

    W sytuacji sporu z pracodawcą pracownik może dochodzić swoich roszczeń na drodze sądowej. Może jednak tego uniknąć, jeśli zażąda wszczęcia postępowania pojednawczego przed komisją pojednawczą. Na jakich zasadach odbywa się tego rodzaju postępowanie?

  • 05.11.2012

    Szansa dla pracowników 50+

    Problem bezrobocia, który pojawia się w obliczu kryzysu gospodarczego, bardzo często dotyka osoby w wieku 50+. W związku z tym podejmowane są różne inicjatywy mające na celu pomoc tej grupie zawodowej w powrocie na rynek pracy. Jakie to inicjatywy?

Strony: 6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  
Uwaga! Wszystkie treści i materiały zamieszczane na portalu www.zielonalinia.gov.pl, opracowywane przez grupę redakcyjną, mają charakter informacyjny. Redakcja portalu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były rzetelne i wiarygodne. Nie stanowią one wiążącej interpretacji przepisów prawnych.