Informacje prasowe

Poniżej prezentujemy publikowane przez nas informacje prasowe. Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z nimi.

 

 

 

  • 09.05.2013

    Jak wygląda aktywność Polaków w czasie poszukiwania pracy? - raport Zielonej Linii

    Okres pozostawania bez zatrudnienia to czas, który warto efektywnie wykorzystać. Jakie aktywności podejmowane są najchętniej przez osoby bezrobotne? Aby znaleźć odpowiedź na to pytanie, w kwietniu konsultanci infolinii urzędu pracy, czyli Zielonej Linii przeprowadzili badanie ankietowe.

  • 06.03.2013

    Rejestracja w urzędzie pracy – raport Zielonej Linii

    Zdecydowana większość Polaków w sytuacji utraty pracy podejmuje decyzję o rejestracji w urzędzie pracy. Czy proces rejestracji jest skomplikowany?

  • 08.02.2013

    Jak rozwiązać spór z pracodawcą?

    W sytuacji sporu z pracodawcą pracownik może dochodzić swoich roszczeń na drodze sądowej. Może jednak tego uniknąć, jeśli zażąda wszczęcia postępowania pojednawczego przed komisją pojednawczą. Na jakich zasadach odbywa się tego rodzaju postępowanie?

  • 10.01.2013

    Czat – nową usługą Zielonej Linii

    Infolinia urzędu pracy, wraz z początkiem stycznia, wprowadziła nową formę komunikacji z klientami urzędów pracy. Czat z konsultantem jest dostępny na stronie głównej portalu

  • 17.12.2012

    Czy Polacy chętnie identyfikują się ze swoją firmą? – raport Zielonej Linii

    Odpowiedź na tak postawione pytanie próbowali uzyskać w grudniu br. konsultanci Zielonej Linii, którzy w tym celu przeprowadzili ankietę telefoniczną. Zaledwie 24 proc. respondentów odpowiedziało twierdząco – ich zdaniem Polacy identyfikują się z firmami, w których pracują. Przeciwnego zdania było 24 proc. ankietowanych, natomiast aż 54 proc. osób nie miało zdania w tej kwestii.

Strony: 5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  
Uwaga! Wszystkie treści i materiały zamieszczane na portalu www.zielonalinia.gov.pl, opracowywane przez grupę redakcyjną, mają charakter informacyjny. Redakcja portalu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były rzetelne i wiarygodne. Nie stanowią one wiążącej interpretacji przepisów prawnych.