Powrót

PUP Zakopane - Nowe zasady obsługi klientów

Powiatowy Urząd Pracy w Zakopanem informuje, że od dnia 29 marca 2021 roku, w związku z utrzymującą się sytuacją epidemiczną, w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo klientów oraz pracowników urzędu, wprowadzone zostają nowe zasady obsługi.

Zaleca się kontakt z pracownikami Urzędu przede wszystkim drogą telefoniczną oraz elektroniczną. Dotyczy to również wyznaczonych terminów wizyt w Urzędzie i rejestracji za pośrednictwem systemu praca.gov.pl .

Bezpośrednia obsługa klientów będzie realizowana w uzasadnionych przypadkach z zachowaniem obowiązujących zasad bezpieczeństwa. Każdorazowo prosimy o wcześniejszy kontakt z pracownikiem w celu ustalenia godziny przyjęcia w celu ograniczenia liczby osób oczekujących na obsłużenie.

Przed wejściem do Urzędu, obowiązuje nakaz dezynfekcji rąk, zasłaniania ust i nosa oraz zasada zachowania dystansu społecznego, korespondencję składaną w wersji papierowej, w tym dotyczącą udzielania wsparcia w ramach Tarczy antykryzysowej, można pozostawiać w skrzynce oddawczej, znajdującej się przed drzwiami wejściowymi do Urzędu.

 

Szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej urzędu pracy.

Źródło: Powiatowy Urząd Pracy w Zakopanem, 31.03.2021 r.


Uwaga! Wszystkie treści i materiały zamieszczane na portalu www.zielonalinia.gov.pl, opracowywane przez grupę redakcyjną, mają charakter informacyjny. Redakcja portalu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były rzetelne i wiarygodne. Nie stanowią one wiążącej interpretacji przepisów prawnych.
Potrzebujesz dostępu do starszych informacji? Skorzystaj z naszego Archiwum wiadomości.