Powrót

PUP Inowrocław - Przywrócona częściowo bezpośrednia obsługa klientów

Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu informuje, że od 14 maja br. przywraca częściowo bezpośrednią obsługę klientów. Rejestracja bezrobotnych i informacja dla przedsiębiorców, to sprawy, które będzie można załatwić od jutra bezpośrednio w urzędzie. Jednocześnie przypominamy o obowiązujących obostrzeniach dotyczących przebywania w przestrzeni publicznej, czyli np. obowiązku zasłaniania nosa i ust.

Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu informuje, że od 14 maja br. przywracamy bezpośrednią obsługę klientów wyłącznie w następujących sprawach:
  • rejestracja bezrobotnych,
  • udzielanie informacji przedsiębiorcom w zakresie wsparcia w ramach Tarczy Antykryzysowej.

W związku z powyższym otwarta na bezpośrednią obsługę klientów zostaje część budynku, w której mieści się Referat Informacji, Ewidencji i Świadczeń (wejście E, od parkingu, na zdjęciu poniżej).

Ponadto przypominamy o obowiązujących w dalszym ciągu obostrzeniach dotyczących przebywania w przestrzeni publicznej, czyli np. obowiązku zasłaniania nosa i ust, czy ograniczeniu liczby osób jednocześnie przebywających w pomieszczeniu.

W pomieszczeniu, w którym odbywa się rejestracja jednocześnie rejestrowane będą maksymalnie 3 osoby.

Przy stanowisku jednocześnie obsługiwana będzie tylko 1 osoba.

Osoby towarzyszące (za wyjątkiem osób towarzyszących osobom z niepełnosprawnościami, np. tłumaczy języka migowego, pełnomocników lub rodzica z dzieckiem) nie będą mogły podejść do stanowiska razem z osobą obsługiwaną.

Obsługa będzie realizowana przy zachowaniu zasady odpowiedniego odstępu między klientami (minimum 1,5 metra między osobami).

W poczekalni w tym samym czasie przebywać będą mogły maksymalnie 2 osoby.

Jednocześnie przypominamy, że wszystkie sprawy można załatwić elektronicznie. Gorąco zachęcamy do korzystania z tej formy załatwiania spraw.

Apelujemy, aby z możliwości osobistego stawiennictwa w urzędzie korzystać tylko wtedy, gdy jest to konieczne.

Sprawy, które nie dotyczą opisanych powyżej można załatwiać w następujący sposób:

  • telefonicznie - wykaz telefonów,
  • poprzez skrzynkę ePUAP - /pupino/SkrytkaESP,
  • poprzez wortal https://praca.gov.pl,
  • pocztą elektroniczną na adres: kancelaria@pupinowroclaw.pl,
  • poprzez skrzynkę podawczą, w której można pozostawić dokumenty (wystawiona w wejściu E - Referat Informacji, Ewidencji i Świadczeń).

Szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej urzędu pracy.

Źródło: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu, 19.05.2020 r.


Uwaga! Wszystkie treści i materiały zamieszczane na portalu www.zielonalinia.gov.pl, opracowywane przez grupę redakcyjną, mają charakter informacyjny. Redakcja portalu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były rzetelne i wiarygodne. Nie stanowią one wiążącej interpretacji przepisów prawnych.
Potrzebujesz dostępu do starszych informacji? Skorzystaj z naszego Archiwum wiadomości.