Charakterystyka ogólna
Profesjonalna obsługa klienta zwiększa szanse na zbudowanie trwałych relacji, które owocują zwiększeniem zysków i jakości oferowanych przez Ciebie usług. Polski i zagraniczny rynek oferuje wiele możliwości, a konkurencja nie śpi. Wymagający klient bardzo szybko może zrezygnować z naszej usługi przez niewłaściwą obsługę. Co zrobić, by tego uniknąć? Jak przekonać klienta nie tylko do zakupu naszego produktu, ale też sprawić, żeby chciał skorzystać z niego ponownie? Musisz mieć świadomość, że często wysoka jakość Twojego produktu nie wystarczy by go sprzedać. Potrzebne są umiejętności, które zdobędziesz uczestnicząc w organizowanym przez nas szkoleniu z obsługi klienta. Wykwalifikowany pracownik zwiększy wartość firmy na rynku.
Metodologia/program
1. Poznanie podstawowych zasad obowiązujących w obsłudze klienta
2. Bliższe poznanie najważniejszych zasad w obsłudze klienta
3. Stary a nowy klient
4. Najczęstsze błędy popełniane przy obsłudze klienta
5. Jak na wstępie rozpoznać typ klienta
6. Trudni klienci
7. Relacja sprzedawca / manager
8. Zasady autoprezentacji
9. Plany autorozwoju dostosowane do uczestników szkolenia
10. Podsumowanie szkolenia
Trener
Wojciech Kamiński
Dodatkowe informacje o szkoleniu
brak