Charakterystyka ogólna
1. Wprowadzenie do pracy w systemie SL2014
- Kto nadaje i cofa uprawnienia dla osób upoważnionych do działania w systemie?
- Kiedy mogę zacząć działać w systemie?
- Logowanie do systemu
- Omówienie poszczególnych zakładek SL20
2. Zakładanie konta e-PUAP przez osoby upoważnione przez Beneficjenta i partnerów
3. Prowadzenie sprawozdawczości projektu
- Utworzenie i przesłanie harmonogramu płatności
- Zbiorczy harmonogram płatności w projektach partnerskich
4. Personel projektu a SYSTEM SL2014
5. Uczestnicy projektu
6. Zamówienia publiczne a system SL2014
- Zgłaszanie informacji o ogłoszeniach zw. z zamówieniami publicznymi wraz z załącznikami
- Przesłanie informacji o podpisanych kontraktach wraz z załącznikami
7. Przygotowanie wniosku o płatność – warsztat praktyczny.
- Rejestracja wniosku o płatność - rodzaje wniosków o płatność w systemie SL2014 (zaliczkowy, refundacyjny, rozliczeniowy, sprawozdawczy, końcowy)
- Uzupełnienie wniosku o płatność
uzupełnienie postępu rzeczowego
uzupełnienie postępu finansowego, w tym zestawienia dokumentów, wydatków rozliczonych ryczałtowo, ewentualnych zwrotów, źródeł finansowania wydatków, rozliczenia zaliczek, postępu finansowego, ewentualnego dochodu
- Obsługa wniosku o płatność:
jak składać wniosek o płatność w systemie SL2014?
procedura wycofania wniosku o płatność
procedura poprawy wniosku o płatność i ponowne złożenie wniosku,
korekta wniosku o płatność przez opiekuna projektu
- Wnioski o płatność w partnerstwie – czym się różnią, jak przygotowywać częściowy i zbiorczy wniosek o płatność.
8. Podsumowanie szkolenia:
- dyskusja końcowa,
- konsultacje indywidualne
Metodologia/program
Brak
Trener
Brak
Dodatkowe informacje o szkoleniu
Brak