COACHINGOWY STYL ZARZĄDZANIA - czyli jak wykorzystać coaching w zarządzaniu zespołem?
1. COACHINGOWY STYL ZARZĄDZANIA W PRACY MENEDŻERA - ZARZĄDZANIE PRZEZ COACHING. Dowiesz się, czym jest coaching i z czego wynika jego skuteczność w biznesie. Poznasz założenia coachingowego stylu zarządzania. Przyjrzysz się możliwym zastosowaniom i korzyściom z coachingu w pracy kierownika, menedżera, lidera. Rozpoznasz sytuacje, w których warto zastosować podejście coachingowe. Poznasz różnice między coachingiem, mentoringiem, doradztwem i kierowaniem. 2. KOMPETENCJE KIEROWNIKA ZESPOŁU, MENEDŻERA, LIDERA W ROLI COACHA. W tym module poznasz model kompetencji coacha i popracujesz nad doskonaleniem swoich kompetencji w tym obszarze. Przyjrzysz się cechom, postawie i umiejętnościom dobrych coachów. Zdiagnozujesz swój naturalny styl kierowania zespołem oraz określisz mocne i słabe strony różnych stylów zarządzania. Poznasz różne typy pracowników, aby dopasować do nich podejście. Przyjrzysz się swoim przekonaniom wpływających na styl zarządzania, pułapce kontroli i charakterystyce mentalności menedżera. 3. BUDOWANIE RELACJI KIEROWNIK/MENEDŻER - PRACOWNIK I STRUKTURA ROZMOWY COACHINGOWEJ. Poznasz strukturę i etapy rozmowy w modelu GROW oraz sposoby ukierunkowania rozmowy na znalezienie rozwiązania. Przećwiczysz model w różnych sytuacjach relacji z pracownikami: określania celu, rozwiązywania problemu, określania planu rozwoju itd. Dowiesz się, jak ustalać motywujące cele. Poznasz sposoby na wzmocnienie sprawczości i odpowiedzialności pracownika. Nauczysz się sprawnego przekierowywania rozmowy od problemu do rozwiązania. Wzmocnisz swoje umiejętności rozpoznawania emocji i potrzeb innych ludzi i budowania relacji.
Metodologia/programBrak
TrenerBrak
Dodatkowe informacje o szkoleniuBrak