Powrót

Autoposzukiwacz ofert szkoleń

Osoby zarejestrowane w portalu Zielona Linia mają możliwość skorzystania z autoposzukiwacza ofert szkoleń.

Mechanizm, który udostępniamy, został stworzony przede wszystkim z myślą o oszczędzaniu Twojego czasu. Mogą z niego korzystać użytkownicy zarejestrowani jako poszukujący pracy, zarówno jak i pracodawcy.

Jak to działa?

1. Zaloguj się na swoje konto w Portalu Zielona Linia i przejdź do zakładki "Ustawienia autoposzukiwania". Następnie kliknij w link "Zmień kryteria autoposzukiwacza", aby edytować ustawienia autoposzukiwań.

Zmiana kryteriów autoposzukiwacza

 

2. W tym miejscu masz możliwość wyboru sposobu autoposzukiwania. Szkolenia mogą być dopasowywane w oparciu o dane, które zawarłeś w swoim CV, lub na podstawie kryteriów, które możesz określić korzystając z możliwości prezentowanych poniżej.

Użytkownik ma możliwość wyboru rodzaju szkolenia, branży, typu szkolenia, rodzaju dofinansowania, zakresu cenowego szkolenia, województwa, powiatu, miasta, w którym odbędzie się szkolenie.

Jeżeli znajdą się oferty, które spełnią określone przez Ciebie kryteria - system wyśle Ci powiadomienie. Użytkownik ma możliwość wyboru częstotliwości wysyłania powiadomień (codziennie, co 7 dni, co 14 dni) oraz rodzaju powiadomień (tylko mailowe, mailowo i na portalu, tylko na portalu). Powiadomienia są wysyłane na wskazany podczas rejestracji adres e-mail lub można je podglądać, po zalogowaniu się na konto poszukującego pracy / pracodawcy w zakładce "Twoje oferty szkoleń".

Ustalanie kryteriów autoposzukiwacza


Uwaga! Wszystkie treści i materiały zamieszczane na portalu www.zielonalinia.gov.pl, opracowywane przez grupę redakcyjną, mają charakter informacyjny. Redakcja portalu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były rzetelne i wiarygodne. Nie stanowią one wiążącej interpretacji przepisów prawnych.