Rynek pracy w mediach Rynek pracy w mediach

  • 24.05.2017

    Maile i telefony rozpraszają pracowników i zmniejszają ich efektywność 0

    Jedna trzecia pracowników jest często rozpraszana przy wykonywaniu zadań służbowych - pokazuje badanie Human Power.

  • 24.05.2017

    Zakładasz nowy biznes? Oto, co musisz wiedzieć o zarządzaniu

    Jak zauważa Jacek Santorski, znany psycholog biznesu innowacyjna firma to synonim otwartości i turkusowej organizacji. Istotne jest jednak, by elastyczność i nowoczesność połączyć z podstawami hierarchii. Angażujące przywództwo nie musi być całkowicie demokratyczne.

  • 24.05.2017

    Współczesny menedżer jak cyborg. Musi umieć wszystko

    Rynki są coraz bardziej konkurencyjne. Zmienia się także otoczenie biznesowe, na rynek wchodzi nowe pokolenie, które myśli nieco inaczej. Zmieniają się uwarunkowania prawne. Jest to bardzo dynamiczny proces - do m.in. takich wniosków doszli uczestnicy dyskusji o wyzwaniach współczesnego menedżera, podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego 2017.

  • 23.05.2017

    Jak stworzyć optymalne warunki dla dalszego rozwoju branży BPO/SSC w Polsce?

    Sektor usług biznesowych istnieje w Polsce od 17 lat. Od tego czasu stale rośnie. W ubiegłym roku przyrost wyniósł aż 24 proc. A w tym roku najprawdopodobniej będzie to 26 proc. Jak wskazują eksperci, Polska stała się atrakcyjna dla firm, nie tylko przez Brexit, ale też dotychczasowe doświadczenia.

  • 23.05.2017

    Automatyzacja i robotyzacja: Które zawody są zagrożone przez roboty?

    Urzędnik, agent ubezpieczeniowy, księgowy, bibliotekarz czy recepcjonista - tych pracowników w ciągu najbliższych lat mogą zastąpić roboty. Zautomatyzowane mogą zostać również prace biurowe czy niektóre zajęcia z zakresu logistyki i transportu oraz handel.

Strony: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  

Uwaga! Wszystkie treści i materiały zamieszczane na portalu www.zielonalinia.gov.pl, opracowywane przez grupę redakcyjną, mają charakter informacyjny. Redakcja portalu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były rzetelne i wiarygodne. Nie stanowią one wiążącej interpretacji przepisów prawnych.