Powrót

Bezpłatna rekrutacja

Centrum Informacyjno-Konsultacyjne Służb Zatrudnienia przeprowadza bezpłatne rekrutacje dla zainteresowanych pracodawców.

Proces rekrutacji obejmuje:

  • zamieszczenie ogłoszenia na bezpłatnych portalach internetowych preselekcję ofert,
  • opracowanie raportu z przebiegu rekrutacji na prośbę klienta.

Zainteresowane osoby mogą kontaktować się z Centrum Informacyjno-Konsultacyjnym Służb Zatrudnienia pod numerem telefonu 19524 lub mailowo: pracodawca@zielonalinia.gov.pl.

Pracodawców zainteresowanych rekrutacją przeprowadzaną przez konsultantów Zielonej Linii zachęcamy do zarejestrowania się w naszym serwisie, dodania ogłoszenia o pracy z zaznaczeniem opcji: Publikuj na portalu ogłoszenie o pracę bez wyświetlania danych pracodawcy - rekrutacja będzie przeprowadzona przez Contact Center Zielonej.

Pracodawców, którzy proces rekrutacyjny organizują we własnym zakresie, zapraszamy do zarejestrowania się i zamieszczenia bezpłatnego ogłoszenia na stronie internetowej www.zielonalinia.gov.pl, a także do przeszukania bazy zarejestrowanych w portalu użytkowników, którzy zamieścili swoje CV.


Uwaga! Wszystkie treści i materiały zamieszczane na portalu www.zielonalinia.gov.pl, opracowywane przez grupę redakcyjną, mają charakter informacyjny. Redakcja portalu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były rzetelne i wiarygodne. Nie stanowią one wiążącej interpretacji przepisów prawnych.