Powrót

PUP Ząbkowice Śląskie - Refundacja kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy

Powiatowy Urząd Pracy w Ząbkowicach Śląskich uprzejmie informuje, iż od 16 stycznia 2017 roku ogłasza nabór wniosków o refundację kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego w ramach Funduszu Pracy.

Nabór będzie trwał do wyczerpania środków finansowych.

Zapraszamy pracodawców oraz wszystkie podmioty prowadzące działalność gospodarczą, niepubliczne przedszkola, niepubliczne szkoły oraz producentów rolnych zainteresowanych uzyskaniem refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego do składania wniosków.

Obowiązujące formularze są dostępne na stronie internetowej Powiatowego Urzędu Pracy w Ząbkowicach Śląskich.

Pomoc dla pracodawców będzie przeznaczona na utworzenie około 30 miejsc pracy dla osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Ząbkowicach Śląskich.

Maksymalna wysokość refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia jednego stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego może wynosić do 19 000 zł brutto.
 
Bliższe informacje udzielane są w urzędzie:

  • pokój 17  (I piętro)  – tel. 74 8166 717;
  • pokój nr: 3, 5, 5a, 6, 7, 8 (parter) tel. 748 166 703, 748 166 705, 748 166 725, 748 166 706, 748 166 707, 748 166 708  oraz filia PUP w Ziębicach: 748 191 447

Źródło: Powiatowy Urząd Pracy w Ząbkowicach Śląskich, 12.01.2017 r.


Uwaga! Wszystkie treści i materiały zamieszczane na portalu www.zielonalinia.gov.pl, opracowywane przez grupę redakcyjną, mają charakter informacyjny. Redakcja portalu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były rzetelne i wiarygodne. Nie stanowią one wiążącej interpretacji przepisów prawnych.
Potrzebujesz dostępu do starszych informacji? Skorzystaj z naszego Archiwum wiadomości.